کد خبر: ۷۸۶۵۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۲۱ شهريور ۱۳۹۱

تيم ملي فوتبال ايران عصر ديروز (يكشنبه) از ساعت 16 و 40 دقيقه به وقت محلي در ورزشگاه شهر صيدا در جنوب لبنان تمرين‌ خود را برگزار کرد.


پيش از آغاز تمرين بازيكنان به دستورات کارلوس کي‌روش گوش فرا دادند. کي‌روش در صحبت‌هايش از اهميت بازي روز سه‌شنبه گفت و سپس برخي موارد فني را براي بازيکنان تيم تشريح كرد.


کي‌روش هرگونه مصاحبه توسط بازيکنان را ممنوع اعلام کرده بود، به همين دليل والي‌زاده مدير رسانه‌اي تيم ملي از خبرنگاران خواست از گفت‌وگو با بازيکنان خودداري کنند. با اين حال محمد غلامي مهاجم تيم ملي در اظهاراتي کوتاه از سلامتي کامل خود خبر داد و گفت در صورت صلاحديد سرمربي تيم ملي آماده حضور در مسابقه با تيم ملي لبنان است.


وي شرايط تيم ملي و اردوي آمادگي در اردن را خوب توصيف کرد و تاکيد كرد كه تيم ملي براي ديدار با لبنان در آمادگي کامل است.


همچنين محمدرضا خلعتبري از آمادگي تيم ملي صحبت كرد و گفت: با توجه به حضور کي‌روش در بازي دوستانه لبنان و استراليا، ما شناخت کافي از لبنان داريم و با تمام توان براي کسب پيروزي به ميدان مي‌رويم.


سيد مهدي رحمتي، دروازه‌بان تيم ملي لبنان نيز ايران را آماده ديدار با لبنان دانست و آرزو كرد با کسب سه امتياز اين ديدار با دست پر به کشور بازگردند.


هادي عقيلي، مدافع تيم ملي کشورمان نيز که در تيم باشگاهي "قطر" بازي مي کند، همه چيز را براي ديدار با لبنان آماده توصيف مي‌كند و اميدوار است تيم ملي ايران 3 امتياز ديدار را از آن خود کند.


سرمربي تيم ملي کشورمان نيز در گفت‌وگو با رسانه‌هاي گروهي حاضر در لبنان اظهار كرد: تيم ايران با شناخت کامل به مصاف لبنان مي‌رود.


وي درباره ارزيابي خود از بازي لبنان و استراليا با توجه به حضورش در اين ديدار گفت: تيم لبنان با وجود شکست در اين ديدار تيم ضعيف و دست و پا بسته‌اي نيست و تلاش خواهد کرد از فرصت ميزباني براي کسب نتيجه استفاده کند. بنابراين ما هرگز لبنان را دست کم نمي‌گيريم و با برنامه در برابر اين تيم قرار خواهيم گرفت. هدف ما کسب 3 امتياز اين ديدار خواهد بود.


تيم ملي ايران امروز صبح ساعت 9 و نيم صبح تمرين خود در محل اصلي مسابقه در ورزشگاه المدينه الرياضيه بيروت را برگزار خواهد كرد و سپس ساعت 12 ظهر سرمربيان دو تيم ايران و لبنان در کنفرانس خبري شرکت خواهند کرد.


امروز (دوشنبه) مهدي محمدنبي دبيرکل و آيت‌اللهي نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال به بيروت خواهند آمد و در کنار تيم خواهند بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها