کد خبر: ۷۸۵۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۲۱ شهريور ۱۳۹۱
نائب رئیس اول مجلس دقایقی پیش جلسه علنی مجلس را برای برگزاری جلسه غیر علنی به منظور بررسی نوسانات بازار ارز و سکه و گرانی‌های اخیر در این حوزه به پایان رساند.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حسن ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی که از ابتدای امروز ریاست صحن علنی مجلس را بر عهده داشت، با اعلام پایان جلسه علنی امروز مجلس گفت: از ابتدای جلسه علنی امروز نمایندگان درخواست کردند تا جلسه غیر علنی با مسئولان دولتی برای بررسی بازار ارز و سکه تشکیل شود تا به تحلیل نسبی این مسائل در وقتی مناسب بپردازیم.
 
وی ادامه داد: اکنون جلسه علنی مجلس را به صورت غیر علنی ادامه می‌دهیم تا همکاران از کمیسیون‌های ذیربط و تخصصی مجلس نقطه نظرات خود را در این خصوص مطرح کنند. همچنین تا جایی که دسترسی ما به مسئولان اقتصادی دولت اجازه می‌داد آنها نیز در جلسه حضور پیدا کردند.
 
نائب رئیس مجلس همچنین تاکید کرد: امیدوارم این جلسات آغازی برای رسیدن به تصمیمات درست و منطقی به منظور دستیابی به آرامشی بالاتر باشد.
 
ابوترابی‌فرد در پایان با اعلام غیر علنی شدن ادامه جلسه امروز مجلس گفت: جلسه آینده پارلمان ساعت 8 صبح روز یکشنبه هفته آینده با ادامه دستور کار صحن علنی برگزار می‌شود.
 
به گزارش فارس بررسی سؤال الیاس نادران نماینده تهران از حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی در دستور کار جلسه علنی مجلس بود که دقایقی پیش وزیر اقتصاد برای پاسخگویی به سؤال نادران در صحن علنی حاضر شد اما با توجه به تذکرات امروز نمایندگان برای غیر علنی برگزار شدن جلسه بررسی نوسانات بازار ارز و سکه، هیئت رئیسه جلسه علنی  را خاتمه داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها