کد خبر: ۷۸۳۲۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
فردی که با طراحی صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی اقدام به برگزاری تورهای مختلط و غیر اخلاقی در استان آذربایجان شرقی می‌کرد، توسط پلیس فتای این استان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ قاسملو رئیس پلیس پلیس فتای استان آذربایجان شرقی گفت: در پی گشت‌زنی‌های پی در پی پلیس فتای این استان در فضای مجازی و بررسی صفحات موجود در شبکه‌های اجتماعی و همچنین تماس‌های مکرر شهروندان تبریزی مبنی بر فعالیت غیر مجاز شرکت مسافرتی در این استان و برگزاری تورهای مختلط دختر و پسر در مکان‌های مختلف، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد:  در پی یک سری اقدامات پلیسی و تخصصی، این پلیس توانست مدیر تور که خود صاحب صفحه مذکور در شبکه اجتماعی بود را در حین برگزاری این تور شناسایی و دستگیر کند. همچنین تعداد زیادی وسایل غیر اخلاقی و غیر مجاز همراه این گروه کشف شد که متهم پس از رویت ادله موجود به جرم اعتراف کرد.

این مقام انتظامی افزود: در بین این گروه  فرد عکاسی که  تعداد زیادی عکس‌های گرفته شده از دختران در تورهای مختلف  را در صفحه های اجتماعی  منتشر می‌کرد نیز دستگیر و به اتهامات وارده اعتراف کرد.

قاسملو  هشدار داد:  شهروندان فریب تبلیغات آژانس‌هایی که فقط در  فضای مجازی اقدام به ثبت نام تورهای گردشگری می‌کنند را نخورند.

وی گفت: در بسیاری از پرونده‌های بررسی شده توسط این پلیس،  هدف از برگزاری تورها در شبکه‌های اجتماعی فریب و انتشار عکس‌های خصوصی گردشگران در فضای مجازی است و پلیس در برخورد با چنین پرونده‌هایی که اقدام به هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی افراد در فضای مجازی می‌کند، طبق  قانون برخورد قاطع خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها