کد خبر: ۷۸۲۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۰۰     ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
قائم مقام باشگاه راه‌آهن گفت: اگر سازمان ليگ روي موضع خود پافشاري کند شايد مقابل استقلال بازي نکنيم.
    به نقل از سايت باشگاه راه‌آهن، کاظم اماني در مورد مکان برگزاري بازي راه آهن و استقلال در هفته هشتم عنوان کرد: چند روز است که اين قضيه را پيگيري مي‌کنيم و روز شنبه هم به آقاي کفاشيان نامه زديم اما متاسفانه امروز يکشنبه که به فدراسيون فوتبال مراجعه کرديم متوجه شديم نامه ما را نگاه هم نکرده‌اند. ما به فدراسيون يادآوري کرديم که پيگير قضيه باشد چون وقت خيلي کم است و بايد هرچه زودتر در اين رابطه تصميم‌گيري شود.

قائم مقام باشگاه راه‌آهن با اشاره به مذاکرات باشگاه با دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: با آقاي نبي هم صحبت کرديم اما او گفت فدراسيون نمي‌تواند کاري انجام دهد و بايد با مدير ورزشگاه آزادي صحبت کنيد. ما قانونا بايد در ورزشگاه خودمان بازي کنيم اما چون از اين امتياز محروم هستيم طبق قانون اين چند ساله مجبوريم در ورزشگاه آزادي بازي کنيم به همين دليل با ورزشگاه قرارداد بستيم و پول هم پرداخت کرديم.


وي گفت: حدود 32 ميليون تومان پول اجاره داده‌ايم و حداقل 8 ميليون تومان هم هزينه‌هاي جانبي داريم. در حقيقت براي يک بازي نه تنها از امتياز ميزباني محروم هستيم بلکه بايد 40 ميليون تومان هم هزينه کنيم که اين عادلانه نيست. با اين حال اين هزينه‌ها را هم متقبل شده‌ايم اما ناگهان به ما مي‌گويند که امکان برگزاري بازي در ورزشگاه آزادي نيست و بايد به ورزشگاه تختي برويد.


اماني با ناعادلانه خواندن اين تصميم تاکيد کرد: اين چه قانوني است که دو تيم پرسپوليس و استقلال در سال 22 يا 23 بازي در زمين خود انجام مي‌دهند اما ساير تيم‌هاي تهراني بايد 15 بازي در زمين خود انجام دهند. مواردي مثل بازي با تراکتورسازي هم پيش مي‌آيد که مجبور مي‌شويم در ورزشگاه تختي بازي کنيم و به اين ترتيب يک بازي ديگر هم کم مي‌شود. حالا در اين شرايط مي‌آيند و بازي با استقلال را هم به جاي ديگري منتقل مي‌کنند که کادر فني ما با آن موافق نيست. به عقيده من اين اوج بي‌عدالتي است و فدراسيون و سازمان ليگ نبايد چنين تصميماتي اتخاذ کنند.


قائم مقام باشگاه در ادامه صحبت‌هاي خود پيشنهاداتي براي حل اين مشکل ارائه کرد: ما حاضريم بازي را در ورزشگاه خودمان و بدون تماشاگر برگزار کنيم. اگر قبول نمي‌کنند مي‌توانيم بازي را در ورزشگاه کيش که ورزشگاه دوم ماست برگزار کنيم. اگر اين شرايط را نمي‌پذيرند بهتر است بازي پرسپوليس را از يکشنبه 26 شهريور به دوشنبه 27 شهريور بيندازند تا مشکل زمين چمن را برطرف کنند. البته نبايد فراموش کنيم که بارها در استاديوم آزادي در فاصله 24 ساعت دو بازي برگزار کرده‌اند اما حالا چنين مواردي را مطرح مي‌کنند. حالا هم ما چند پيشنهاد داده‌ايم که همه منطقي است ولي اگر با اين پيشنهادات کنار نيايند ممکن است آخرين راه پيش روي ما، حاضر نشدن در اين بازي باشد.


اماني در پايان به اردوي راه‌آهن در ترکيه و مذاکرات اين باشگاه با باشگاه‌هاي ترکيه‌اي اشاره کرد و گفت: جدا از اينکه تيم در اين يک هفته تمرينات و بازيهاي خوبي انجام داد، مديران باشگاه هم با مسئولين دو باشگاه سوپرليگي فنرباغچه و شهرداري استانبول مذاکراتي انجام دادند تا درباره همکاري‌هاي دو جانبه تفاهم‌نامه‌اي امضا کنند. البته قرار بود با مديران باشگاه گالاتاسراي هم مذاکراتي انجام شود اما چون اغلب آنها خارج از ترکيه بودند قرار شد در فرصتي ديگر چنين کاري انجام شود.


وي گفت: مذاکرات ما با باشگاه فنرباغچه به خوبي پيش رفت و درباره همکاري در مواردي از قبيل توسعه آکادمي فوتبال، توسعه تيم‌هاي پايه، توسعه زيرساخت‌ها، مسائل آموزشي و فني، همکاري هاي پزشکي، نقل و انتقال بازيکن و... به توافقات اوليه دست پيدا کرديم اما قرار شد موارد جديدي را اضافه و براي آنها ارسال کنيم تا بعد از سفر مديران اين باشگاه به تهران، تفاهم‌نامه همکاري بين دو طرف امضاء شود. بايد تاکيد کنم قرار نيست اين تفاهم‌نامه‌ها فقط روي کاغذ بماند و ما بنا داريم با جديت تمام موارد را پيگيري کنيم تا توسعه باشگاه با سرعت بيشتري اتفاق بيفتد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها