کد خبر: ۷۸۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۰۶ دی ۱۳۸۹

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد آسنگران،دبیر گروهک کمونیست کارگری ایران  و همسر مینا احدی، شخصی که در کلن آلمان و در جریان سازی مسئله سکينه آشتیانی نقش اصلی را بازی نمود با انتشار مقاله ای  در یک سایت ضد انقلابی می نویسد: محمد مصطفايی از کجای تصوير وارد شده و تا کجا آمد؟ خبر احتمال اجرای حکم سنگسار سکينه را مصطفايي در سايت خودش اعلام کرد و همانند دهها مورد ديگر که در سايت خودش اخبار احتمال اجراي حکم اعدام و يا سنگسارها را اعلام مي کرد٬ اين بار هم اين کار را کرد. با گذشت زمان مصطفايي به نعل و به ميخ زد و هر جايي که امکانش بود٬ به مینا احدی(همسر نویسنده) حمله کرد و هر جا به نفعش بود خود را رهبر و عامل اصلي نجات سکينه معرفي مي کرد.
 

در ادامه این گزارش،آسنگرانی به وضوح  می نویسد : ماموريت  مصطفایی از سوی یکی از سران اصلی اصلاحات بوده است  .البته مشکل دوم خردادی ها و اصلاح طلبان چيز ديگري است و آن ها با جریان سازی از این ماجرا خواهان  آزادی افراد همدسته خود از زندان هستند.

نویسنده سپس به ضد و نقیض گویی های مصطفايی اشاره داشته و می نویسد: این آقای وکیل مدافع بعد از استقرار در اسلو طی مصاحبه با هفته نامه اشپيگل گفت ، خانم آشتيانی در قتل همسرش دست داشته و احتمالا با تزريق داروی بيهوش کننده و ... شريک قتل بوده است. در همان مصاحبه  او گفت  که عکس سکينه را سجاد به خارج کشور ارسال کرده و منتشر شده است. اين در حالی بود که جمهوری اسلامی به دنبال پيدا کردن سر نخ ارسال اين عکس بود. بعدها که از سجاد سوال شد او اين اتهام را به عهده نگرفته بود. سجاد با شنيدن اين مصاحبه بسيار ناراحت شده و گفت: هر کس(مصطفایی) ادعا می کند در مورد خانواده ما داشته بايد مدرک بياورد. اما مصطفايي در مقابل اين اعتراض سجاد با ادبیاتی سخیف گفت: اين پسرک شهرستانی که نمی داند اينترنت چيست از کجا فهميده من با اشپيگل حرف زده ام .

سپس سجاد و سعيده نامه ای به خط خودشان نوشتند و امضا و منتشر کردند در آن نامه اعلام کرده بودند آقای مصطفايی ديگر وکيل مادر ما نيست٬ هم بدليل اينکه از ايران  خارج شده و هم به دليل اينکه از پرونده مادر ما سوء استفاده مي کند. همچنین خانم آشتيانی در زندان نامه ای را امضا کرد و گفت ديگر مصطفايی وکيل من نيست. اما مصطفايی که هر جا که به نفعش است سوار جریان سکينه می شود . اقدامات عجيب و غير قابل باور مصطفايی اين ظن اوليه را مرتب و بيش از پيش تقويت مي کند که او آگاهانه مي خواهد سياست جناح اصلاح طلبان را در اين ماجرا پيش ميبرد.

در خاتمه این گزارش همکاری مصطفایی و سایت زنجیره ای جرس در این ماجرا برملا می شود بطوری که "آسنگرانی" می نویسد :سایت جرس اولین اخبار از سکینه را همیشه از قول مصطفایی می نویسد البته اگر درست از آب درآید اما اگر خبر جعلی باشد آن را به اسم مینا احدی(همسر نویسنده)  منتشر می سازد  و سپس مصطفایی و جرس با همدیگر به احدی و دیگرانی که در این جریان  نقش  داشتند حمله می کنند.نکته جالب اینجاست که سايت جرس و رسانه های وابسته به اصلاح طلبان مصطفایی را قهرمان معرفی می نمایند. اما اگر خبری جعللی باشد به مینا احمدی و برخی دیگر حمله می کنند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها