کد خبر: ۷۷۸۸۳
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
با انتشار امروز آگهی تاسیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم در روزنامه سراسری کار وکارگر این انجمن رسما در استان قم اعلام موجودیت کرد.
به گزارش پایگاه 598، در اجرای اصل بیست و ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به استناد ماده 131 قانون کار جمهوری اسلامی ایران وبه منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی و بهبود وضع اقتصادی کارگران و کارفرمایان ، که خود متضمن حفظ منافع جامعه می باشد ،جمعی از خبرنگاران رادیویی ،تلویزیونی، مطبوعات ،پایگاهههای خبری ،عکاسان خبری وروزنامه نگاران استان قم با انجام تشریفات قانونی مبادرت به تاسیس انجمن صنفی با عنوان خبرنگاران وروزنامه نگاران استان قم کردند.

هادی دریس عضو هیئت موسس «انجمن صنفی خبرنگاران استان قم» با اشاره به اینکه در مرحله نخست 50 خبرنگار به عضویت این انجمن درآمده اند، گفت: مدارک این اعضای اولیه جذب شده درانجمن به همراه مشخصات و سوابق آنها به وزارت کار ارائه شده و انشاء الله پس از صدور مجوز نهایی، فعالیت‌های رسمی را آغاز خواهیم کرد.



وی با اشاره به اینکه مجوز این انجمن از وزارت کار اخذ می‌شود، افزود: این تشکل یک انجمن صنفی است و هیچ فعالیت حزبی و سیاسی در آنجا نخواهیم داشت .

خاطر نشان می شود عضویت در این انجمن طبق فراخوان اولیه شامل حال همه رسانه‌ها اعم از مکتوب ، دیجیتال و رسانه ملی می‌شود و هیچ‌گونه رویکرد سیاسی و خط مشی حزبی در پذیرش اعضا مدنظر قرار گرفته نمی‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها