کد خبر: ۷۷۷۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
پسر جواني که در جريان يک درگيري ساده باعث نابينايي دانشجويي شده بود در جلسه دادگاه با قبول اتهامات خود به تشريح ماجرا پرداخت.
به گزارش خراسان، در ابتداي جلسه دادگاه که در شعبه 113 دادگاه کيفري استان تهران و به رياست قاضي محمد سلطان همت يار برگزار شد، نماينده دادستان با تشريح کيفرخواست گفت: در اين پرونده، حامد متهم به مباشرت در ايراد ضرب و جرح عمدي منتهي به تخليه چشم چپ و همچنين مشارکت در ايراد ضرب و جرح، ابوالفضل متهم به مباشرت در ايراد ضرب و جرح و مادر حامد نيز متهم به معاونت در اين درگيري است.

وي افزود: اين درگيري دوم مرداد ماه سال 89 در ميدان جمهوري تهران رخ داد که حامد پس از نزاع به مدت 8 ماه متواري بود. او بعد از دستگيري با انکار اتهاماتش مدعي شد به خاطر اين که بدهکار بوده از تهران گريخته است. اما مواجهه حضوري او با دو تن از شاهدان او را مجبور کرد لب به اعتراف بگشايد و به شرکت در نزاع و نابينا کردن يکي از شکات به نام محمد اعتراف کند.

حال با توجه به مدارک موجود در پرونده براي 3 متهم تقاضاي مجازات قانوني دارم. در ادامه 3 شاکي پرونده به طرح شکايت عليه متهمان پرداختند و محمد که در اين درگيري از ناحيه چشم چپ نابينا شده است خواستار قصاص چشم حامد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها