کد خبر: ۷۷۶۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
شایعه پراکنی برای محمد بنا در اسپانیا
سفر محمد بنا براي ديدن دخترش و تصويري كه از او و همسر سابقش منتشر شد، بهترين مربي كشتي فرنگي جهان را با مشكلاتي مواجه كرد.
بولتن نیوز؛ محمد بنا كه به خواست همسر سابقش، سال‌ها روي حس پدري خود پا گذاشته بود و اقدامي براي ديدار دخترش انجام نداده بود، بعد از بازي هاي المپيك و توافقي كه با همسر سابقش داشت، براي ديدن دخترش به خارج از كشور سفر كرد اما اين سفر براي سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي خالي از حاشيه و دردسر نبود.

او كه بعد از 16 سال موفق به ديدن دخترش شد، با همسر سابقش عكسي گرفت كه اين عكس روي شبكه اجتماعي منتشر شد و در نهايت به بعضي از سايت هاي داخلي رسيد؛ آنهم با اين عنوان« محمد بنا در كنار همسر اسپانيايي....»


اين تيتر در حالي براي اين خبر انتخاب شد كه بيشتر از انتشار عکس، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی را ناراحت کرد چون او تاکید دارد که این زن، همسر او نیست و مادر دخترش است . او و ماریا، سال هاست که از هم جدا شده اند بنابراین نباید در تصویر از او به عنوان همسر بنا یاد می شده است.

در حالی شنیده می شود این موضوع باعث ناراحتی محمد بنا شده است که شاید بی اطلاعی منتشرکنندگان عکس از زندگی شخصی بنا باعث این اشتباه شده است. به هر حال این اتفاق سفر بنا را که سالها انتظارش را می کشید، با حاشیه هایی همراه کرد و باعث شد، سرمربی تیم ملی نسبت به این موضوع گلایه هایی داشته باشد و از این موضوع ناراحت شود، تا جاییکه بعضی دوستانش می گویند شاید همین موضوع باعث شود تا سرمربی تیم ملی در تصمیمش برای ماندن در تیم ملی دچار تردیدهایی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سی سی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۸
۰
بعضی ها با حاشیه سازی قصد دارن محمد بنا رو مجبور به کناره گیری کنن، چون دارن بهش حسودی میکنن...!
پاسخ
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۸
۰
داداش بی خیال ، به خاطر یه آدم نادون که این همه طرفدارو دلسرد نمی کنند . گفته که گفته بذار ..... بی خیال شو یوهو قاطی میکنم می زنم هرچی سایت ........
راستی کدوم احقمی این خبرو تو سایتهای خودمون پخش کرده ؟ بگ. تا بچه ها حکش کنند
پاسخ
مینو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۹ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
مسلما کسانی که اینکارو کردن قصد دارن با حاشیه سازی شما رو کنار بزارن .مردم شمارو دوست دارن با افتخاری که شمار در کشتی آفریدید از این چیزا ناراحت نشین ،مثل تلاشتون برای کشتی مقاوم باشین وجلوی حاشیه ها رو بگیرین
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها