کد خبر: ۷۷۶۵۵
زمان انتشار: ۰۲:۱۴     ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
شيخ تيسير النمر، برادر روحاني مبارز شيعه در بند آل سعود گفت رهبري انقلاب عربستان در دست جوانان اين كشور است و انقلاب همچنان ادامه دارد.
«شيخ تيسير النمر، برادر آيت الله «نمر باقر النمر»، روحاني انقلابي شيعه اي كه مدتي است در بند رژيم آل سعود قرار دارد در گفت وگو با خبرگزاري فارس از وضعيت اين روحاني مبارز ابراز بي اطلاعي كرد.
«تيسير النمر» گفت: متاسفانه هيچ خبري از آيت الله نمر در دست نيست و رژيم سعودي نيز از پاسخگويي طفره مي رود.
به گفته برادر اين روحاني مبارز، احتمالا وي حتي از درگذشت همسرش نيز اطلاعي ندارد زيرا رژيم عربستان او را در مكاني كاملا حفاظت شده و قرنطينه قرار داده و نمي گذارد اخبار به او برسد. پس از درگذشت همسر ايشان از مقامات سعودي خواستيم اجازه دهد ايشان در مراسم خاكسپاري حضور يابد اما آنها به هيچ وجه نپذيرفتند. به گفته وي خبر بازداشت شيخ نمر باعث درگذشت همسر ايشان شد. تيسير النمر درخصوص انقلاب عربستان نيز تاكيد كرد؛ فعاليت جوانان انقلابي تا دستيابي به حقوق كامل و قانوني ادامه خواهد داشت و پيش بيني كرد روز به روز قشرهاي مختلف مردم به صف انقلابيون بپيوندند.
وي در پايان، جوانان را رهبران و اداره كنندگان انقلاب عربستان دانست و افزود فكر نمي كند شخص خاصي رهبري انقلاب عربستان را برعهده داشته باشد.
از سوي ديگر خبر مي رسد پادشاه عربستان از ترس برخي مسائل براي درمان وارد آمريكا نشده و در حال حاضر به همراه 500 نفر از همراهانش در هتل هاي مجلل مغرب به سر مي برد.
به گزارش شبكه خبري العالم، فعال عربستاني ناشناسي كه مدت هاست اقدام به انتشار خبرهاي پشت پرده خاندان آل سعود مي كند اين خبر را منتشر كرده است. اين فعال كه با نام مستعار «مجتهد» فعاليت مي كند، طي ماه هاي گذشته خبرهاي دقيقي از پشت پرده خاندان آل سعود و رسوايي هاي آنها منتشر كرده كه توجه بسياري را در اين كشور جلب كرده است.
بنا به اعلام «مجتهد» پادشاه عربستان اكنون در مغرب است و هنوز وارد آمريكا نشده است چرا كه مي ترسد با سفر به اين كشور پزشكان وي را مجبور كنند در آنجا بماند و بدين ترتيب نتواند تا پس از موسم حج به عربستان بازگردد.
براساس اين خبر، هزينه هاي روزانه اقامت پادشاه و همراهانش در مغرب بيشتر از هزينه هاي روزانه بهداشت و آموزش كل كشور عربستان است!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها