کد خبر: ۷۷۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۰۴ دی ۱۳۸۹
اصلاحات میلیاردها تومان پول ملت ایران را به جیب افغان ها ریخت!!
وبلاگ زاویه نوشت :


اصلاحات میلیاردها تومان پول ملت ایران را به جیب افغان ها ریخت!!


آیا اطلاع دارید از اعتراض جریان اصلاحات به کمک های خارجی دولت جمهوری اسلامی ایران؟

حالا بخوانید مصوبه دولت و مجلس اصلاحات را برای ریختن میلیاردها تومان پول ملت ایران به جیب افغانی ها!!

---

قانون مشاركت جمهوری اسلامی ایران در بازسازی كشور افغانستان

شماره 2314-ق 9/6/1381

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدمحمدخاتمی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

لایحه شماره 12271/26020 مورخ 22/3/1381دولت در مورد مشاركت جمهوری اسلامی ایران در كمك كه بازسازی افغانستان كه در جلسه علنی روز یكشنبه مورخ 13/5/1381 مجلس شورای اسلامی با اصلاحاتی در عنوان ومتن تصویب و به تایید شورای نگهبان رسیده است ، در اچرای اصل یكصد و بیست وسوم (123) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست ارسال می گردد.
رئیس مجلس شورای اسلامی - مهدی كروبی

شماره 27538 19/6/1381

قانون مشاركت جمهوری اسلامی ایران در بازسازی كشورافغانستان كه در جلسه علنی روز یكشنبه مورخ سیزدهم مرداد ماه یكهزاروسیصد و هشتاد و یك مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 30/5/1381 به تایید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره 2314-ق مورخ 9/6/1381 واصل گردیده است ، به پیوست جهت اجراء ابلاغ می گردد.
رئیس جمهور - سیدمحمدخاتمی

ماده واحده
به دولت اجازه داده می شود به منظور مشاركت جمهوری اسلامی ایران در كمك به بازسازی كشور افغانستان ، تامبلغ سیصد وهشتاد و پنج میلیارد(385000000000) ریال از اعتبارردیف 503462 (واگذاری سهام شركتهای دولتی ) منظور در جداول قانون بودجه سال 1381 كل كشور كسر و به سقف اعتبار ردیف 503001 (هزینه های پیش بینی نشده ) اضافه و برای كمك به بازسازی كشور افغانستان اختصاص دهد.

ستادی مركب از وزرای امور اقتصادی و دارایی ، امورخارجه ،جهاد كشاورزی ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور ورئیس كل بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران و به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشكیل و چگونگی هزینه كرد مبلغ مذكور را مشخص خواهد نمود. دو نفر از اعضای كمیسیونهای برنامه و بودجه و محاسبات وامنیت ملی و سیاست خارجی به انتخاب مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر در جلسات ستاد شركت خواهند نمود.

قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در جلسه علنی روز یكشنبه مورخ سیزدهم مرداد ماه یكهزارو سیصد و هشتاد و یك مجلس شورای اتسلامی تصویب و در تاریخ 30/5/1381 به تایید شورای نگهبان رسیده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی - مهدی كروبی

----------
منبع
بانک قوانین کشور

نتیجه
کمک به کشورهای خارجی و ریختن پول مردم ایران به جیب خارجی ها
نه تنها چیز بدی نیست، بلکه خیلی هم خوب است، اما باید مراقب بود که این کمک ها و بخشش ها همیشه زیر نظر جریان اصلاحات و با اجرای جریان اصلاحات باشد و دیگران (احیانا منتقدین اصلاحات) اگر چنین کردند، مخالفت یادمان نرود!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها