کد خبر: ۷۷۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۰۴ دی ۱۳۸۹

محمد خادملو، که از ناحیه ریه در سال های جنگ شیمیایی شده است چندی پیش وقتی آوازه فعالیت های طلبه سیرجانی را در شهر خود شنید، پس از بررسی فعالیت های این روحانی، با آنکه براساس نظر پزشکان باید برای مداوا در بیمارستان بستری می شد، از ترکمن صحرا به شهرری سفر کرد و با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به خیمه عدالتخواهی رفت و به طلبه سیرجانی پیوست.
به گزارش 598، ری آنلاین نوشت:  وی به دلیل شرایط جسمانی اش روزانه مجبور به استفاده از چندین دارو برای سرپا ماندن است به قول خودش دز دارو را بالا برده تا بتواند در کنار طلبه سیرجانی بماند، اما به گفته اطرافیان وی، این روزها تنگی نفس و هوای آلوده تهران شرایط را برای این جانباز شیمیایی بسیار سخت کرده و تنگی نفس اجازه زندگی آرام را به خادملو نمی دهد.
خادملو در مورد علت پیوستن خود به طلبه سیرجانی گفت: حمایت از حرکت عدالتخواهانه طلبه سیرجانی و داشتن مطالباتی مانند مطالبات آقای جهانشاهی (طلبه سیرجانی) از دلایل اصلی پیوستن به خیمه عدالتخواهی بوده است.
وی با بیان این که حضور در کنار طلبه سیرجانی و حمایت از وی را مقدم بر بستری شدن در بیمارستان می دانم، افزود: در آن زمان رزمندگان اسلام بخاطر فقر و نداری به جبهه نرفتند بلکه تکلیفی بود که اسلام بر عهده تمام جوانان مسلمان گذاشته بود اکنون نیز جبهه جنگ دیگری است که حضور و مبارزه در آن بر هر مسلمانی واجب است.
این فعال فرهنگی استان گلستان بیان داشت: از طریق اخبار خبرگزاری ها و سایت ها با فعالیت های طلبه سیرجانی آشنا شدم و بسیار خوشحالم که یک روحانی بیرق مبارزه با بی عدالتی و مفاسد اقتصادی را در دست گرفته است زیرا در طول تاریخ همیشه این قشر روحانیت بوده که مبارزه با منکر را وظیفه خود دانسته و پیشگام مردم حرکت کرده است.
وی ادامه داد: همیشه آرزو داشتم در جایی به صورت گمنام و در راه خدا جان بسپارم و بدنم را بدون هویت دفن کنند.
موسس نمایشگاه دائمی جبهه و جنگ در بندر ترکمن یکی از دلایل اصلی اقدام طلبه سیرجانی را تقوا و اخلاص دانست و اظهار داشت: پس از آشنایی با آقای جهانشاهی، از تقوا و خلوص نیت وی در نزد خود بسیار شرمنده شدم چرا که ایشان در بسیاری از مواقع مشغول عبادت بوده و برای حل مشکل از خدا کمک می گیرد.سید علی طاهری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به محض اطلاع از بستری شدن یکی از همراهان طلبه سیرجانی در بیمارستان، طی تماسی به دلجویی و احوالپرسی از وی پرداخت.
گفتنی است 27 آذر ماه این جانباز بر اثر شدت تنگی نفس و عفونت ریه، دچار خونریزی ریه شد و اکنون در بیمارستان فیروزآبادی شهرری بستری است.
وی تصریح کرد: در راه مبارزه با ظلم حتی یک لحظه هم کوتاه نخواهم آمد و بزرگترین افتخارم این است که در راه ولایت و رهبری و حفظ جمهوری اسلامی ایران جان خود و خانواده ام را فدا کنم.وی با بیان این که برای حفظ آبروی نظام اسلامی باید از جان خود نیز گذشت، تصریح کرد: با آن که براساس تشخیص پزشکان برای مداوا باید در بیمارستان بستری شوم اما ترجیح می دهم در خیمه عدالتخواهی مانده و در این راه شهید شوم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها