کد خبر: ۷۷۵۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
رادیودیروز : تمرکز این روز های رادیوفردا روی مسائل دانشگاه ها و لحن تحریک آمیز آن در قبال موضوعاتی همچون نبود آزادی بیان و یا دنباله رو شدن دانشگاه ها و ... می تواند این فرضیه را قوی کند که همه ی این ها پیش در آمدی بر سناریو های احتمالی غرب و رسانه هایی همچون رادیوفردا در سال تحصیلی جدید دانشگاه ها که مصادف است با انتخابات ریاست جمهوری باشند .
به گزارش رادیودیروز با نزدیک تر شدن به ایام آغاز سال تحصیلی جدید میزان سرمایه گذاری و تمرکز رادیوفردا هم بر دانشگاه ها بیشتر شده است و به نظر می رسد این رسانه ی آمریکایی برنامه های ویژه ای را برای امسال تحصیلی که مصادف است با انتخابات ریاست جمهوری ، به منظور پیشبرد اهداف و سناریو های احتمالی کاخ سفید در ایران در پیش داشته باشد .

شروع زود هنگام رادیوفردا برای التهاب آفرینی در دانشگاه ها

همین چندی پیش بود که رادیوفردا برای چندمین بار از طرح تفکیک جنسیتی گزارشی تهیه کرد و سعی نمود اذهان عمومی و علی الخصوص دانشجویان را مشوش کند و به تعبیر ساده تر افکار عمومی دانشجویان را تحریک نماید .

اما باز هم رادیوفردا طی روز های اخیر روی موضوع دانشگاه ها تمرکز کرده است و به بهانه ی سخنان وزیر علوم در مورد تفکیک آزادی بیان در دانشگاه ها با لاابالی گری سیاسی در ادبیات و لحنی تحریک آمیز ضمن سیاه نمایی مطلق از اوضاع دانشگاه ها و نیز محدود خواندن فضای سیاسی موجود در آن ، مدعی شد که مسئولان ایران خواهان دانشگاهی آزاد نیستند و کرسی های آزاد اندیشی هم برای آزادی بیان کافی نیست !
این مواضع رادیوفردا که اینگونه روی مسائل دانشگاه ها تمرکز کرده است و دائما از نبود آزادی و نا مساعد بودن شرایط دانشگاه های کشور سخن می گوید کمی تامل برانگیز و مشکوک به نظر می رسد و می تواند این نتیجه گیری را به ذهن متبادر سازد که همه ی این ها پیش در آمدی بر سناریو های احتمالی غرب و رسانه های غربی در دانشگاه های کشور در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری هستند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها