کد خبر: ۷۷۳۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۰۲ دی ۱۳۸۹

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، روزنامه "بلیک" چاپ سوئیس مطالبی را چاپ نمود که در آن پیش بینی  شده ، اسرائیل در ماه فوریه و یا مارس آینده به ایران حمله اتمی خواهد کرد!

 این روزنامه به استناد سخنان یکی از دانشمندان استراتژیک معروف در دانشگاه زوریخ نوشته است: من منتظر حمله اتمی اسرائیل به ایران در ماه فوریه می باشم که اگر خیلی به تاخیر بیافتد به ماه مارس آینده کشیده می شود!

 این دانشمند و پروفسور دلایلش را این گونه بیان می کند: در شبه جزیره سینا در این ماه ها به دلیل ارتفاع درجه حرارت قدرت دید بسیار کم می شود که این یک دلیل جغرافیایی می باشد و دلیل دیگر اینکه اسرائیل قبلا هم این کار را کرده یکی در سال 1981 که نیروگاه های اتمی عراق را از بین برد و در سال 2007 به نیروگاه اتمی کشور سوریه حمله کرد و آن را از بین برد.

 وی در ادامه تاکید کرد که اسرائیل همیشه نشان داده که اگر خطری تهدیدش کند با قدرت و سرعت عمل بالا دست به کار می شود.

 او درباره تصمیم رژیم اشغالگر قدس که آیا به ایران حمله می کند یا نه به این روزنامه سوئیسی با اطمینان گفت: من مطمئنم که اسرائیل به ایران حمله می کند زیرا اگر ایران صاحب سلاح هسته ای شود یعنی اینکه شیعیان صاحب سلاح اتمی شده اند و حتما علیه سنی ها(!) از آن استفاده می کنند و این قدرت به حزب الله لبنان و حماس و گروه های شیعه عراقی نیز منتقل خواهد شد بنابراین اسرائیل قبل از اینکه این اتفاق بیافتد دست به کار خواهد شد.

این صحبت ها و جنجالهای رسانه ای در حالی مطرح می شود که رژیم اشغالگر قدس در مقابله با گروه مردمی حزب الله لبنان بارها تن به شکست حقیرانه داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۷ - ۰۲ دی ۱۳۸۹
۰
۰
ایران برای ترویج فرهنگ ناب اسلامی ایرانی و معنوی خود در این جهان پر از ظلم وفساد و لیبرالی ومادی احتیاجی به سلاح هسته ای ندارد و ایرانی جماعت همانگونه که با هوش مثال زدنی خود اسلام(کاملترین دین جهان وعالم)را برگزیدند>>به لطف خداوند و برای شکرگزاری هم که شده (برای نعمات خود ازجمله هوششان)این دین الهی و توحیدی را با بیانی اسلام پسندانه وهوشمندانه ترویج خواهند داد..........
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۳۷ - ۰۳ دی ۱۳۸۹
۰
۰
من یه پسر سه ساله دارم که خطرناکتر از بمب اتمه...شیطونه می گه بفرستمش اسراییل را نابود کنه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۰۵ دی ۱۳۸۹
۰
۰
سنگ بزرگ نشانه نزدن ميباشد اسراييل ازاين غلط هانميتواند بكند حريف يك نيروي مقاومت نتوانست بشود.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها