کد خبر: ۷۷۳۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۱۴ شهريور ۱۳۹۱

مانوئل ژوزه بعدازتمرین امروزپرسپولیس باردیگرتاکید کرد به این زودی ها قصداستعفا ندارد ومی خواهد تیم پرسپولیس را درست کند. او درمصاحبه با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: ۵۰ سال است در فوتبال هستم و در ۳۶ سال آن مربی بوده ام. با این تجربه ای که دارم می دانم چه حرف هایی را باید بزنم و چه حر ف هایی را نزنم.

وی در ارتباط با طرح مسائلی مبنی بر اینکه به باشگاه گفته است می توانند او را بر کنار کنند، گفت: من هیچ گاه چنین حرفی نمی زنم. هیچ مشکلی بین من و باشگاه وجود ندارد و در این میان مسائلی از قول من مطرح می شود که صحت ندارد.بعضی نمی خواهند من در پرسپولیس موفق باشم. برخی هم نمی خواهند پرسپولیس موفق باشد اما پرسپولیس روزهای خوبی را پیش رو خواهد داشت.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: من را آقای رویانیان به پرسپولیس آورد. ایشان نهایت حمایت را از من داشته است و هیچ گاه پشت من و تیم را خالی نکرده است. من هم تا آخر، پای ایشان و پرسپولیس ایستاده ام. من تمام تلاش خودم را به کار می گیرم تا این تیم به آنچه شایسته آن است برسد.پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد و من آن را ترک نمی کنم تا شاهد موفقیت تیم باشیم و روزهای خوبی را به هواداران هدیه کنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها