کد خبر: ۷۶۹۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
همزمان با اظهارات مداخله جویانه بان کی مون
پس از طرح مواضع غیر متعارف دبیرکل سازمان ملل در خصوص مسائل داخلی ایران، بازوی رسانه ای فتنه گران فعال شده است.
به گزارش «ندای انقلاب»، پس از طرح مواضع غیر متعارف دبیرکل سازمان ملل در خصوص مسائل داخلی ایران، بازوی رسانه ای فتنه گران فعال شده و ضمن سو استفاده از سعه صدر نظام در عفو تعداد قابل توجهی از عوامل ناآرامی های سال ۸۸ اقدام به طرح خواسته های فراقانونی کرده اند.
به طوریکه پس از اعلام عفو تعدادی از بازداشت شدگان ناآرامی های سال ۸۸ که از اقدامات قانون شکنانه خود ابراز ندامت کرده بودند، برخی از گردانندگان جریان فتنه دچار سو برداشت شده و با هدف بهره برداری از مواضع مداخله جویانه بان کی مون در سفر به تهران کوشیده اند برای طراحان اصلی فتنه نیز مفر فراری بیابند.
در این زمینه رسانه های حامی فتنه ۸۸ در گفتگو با خانواده ی برخی از بازداشت شدگان ناآرامی های سال ۸۸ که همچنان بر مواضع خصمانه خود در مواجهه با نظام تاکید دارند مدعی « افزایش فشارها بر زندانیان حزبی » شده اند.
این سخنان در شرائطی مطرح می شود که پیش از این بازداشت شدگان عوامل ناآرامی های تهران علیرغم اثبات مجرمیت آنها در دادگاههای صالحه که با حضور وکلای مدافع متهمان برگزار شده بود، نه تنها از سعه صدر نظام بهره برده و از مرخصی های درمانی مکرر بهره مند برده اند، بلکه با طرح تقاضای تخفیف در مجازات از برخی مساعدت ها نیز بهره مند شده اند.
لذا به نظر می رسد طرح گسترده ادعاهای کذب و تواقعات فراقانونی از سوی برخی بستگان عناصر و طراحان فتنه ۸۸ در روزهای اخیر ، چندان بی ارتباط با هجمه تبلیغاتی غرب و ادعاهای واهی آقای دبیرکل در تهران نیست.
موضوعی که می توان از آن با عنوان پروژه «فرار به جلو» ی فتنه گران نام برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها