کد خبر: ۷۶۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۰۱ دی ۱۳۸۹
سایت متهم فراری که این روزها در فراق اربابش روزگار خوشی ندارد، از اینکه ملت فهیم ایران با همه تبلیغات دشمنان نظام و انقلاب همگام با مسئولین خدمتگزار خود در طرح تحول اقتصادی مشارکت نمودند و کوچکترین بهانه ای به دست  اغتشاشگران و منافقین کمین کرده در پشت مرزهای کشور ندادند، شوک زده شد و برای عقده گشایی همچون گذشته به فلسفه بافی روی آورد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، سایت متهم فراری در مطلبی نوشت: « پس از گذشت 30 ماه از مطرح كردن  موضوع «هدفمندی یارانه ها» توسط دكتر احمدی نژاد، به رغم بسیاری از پیش بینی ها و آماده باش ها، اجرای این طرح با كمترین مقاومت در جامعه آغاز شد.»

این سایت همچنین نوشت: « اجرای این طرح كه تا كنون با كمترین مقاومت همراه بوده، در حالی صورت می گیرد كه اجرای طرح سهمیه بندی بنزین با وجود تعیین 120 لیتر سهمیه بنزین 100 تومانی (بدون گران شدن نرخ بنزین) موجب ناآرامی های گسترده  ای شد و به آتش زدن 22 پمپ بنزین در تهران و ناآرامی در تعدادی از شهرستانها انجامید.
اما در طرح كنونی با وجود تعیین قیمت 700 تومانی و تنها سهمیه 60 لیتری بنزین 400 تومانی كه عملا باعث 5 برابر شدن قیمت بنزین شد، اتفاقی نیفتاد؛ این در حالی است كه افزایش قیمت بنزین تنها بخشی از طرح مذكور بوده و افزایش قیمت سایر اقلام نظیر گاز، آب و گازوئیل بیش از بنزین و رشد بهای برق و نان تقریبا معادل بنزین بوده است. »

این سایت خبری در تحلیل عدم اعتراضات مردمی در روزهای آغازین و همکاری قاطع ملت با مسئولین در اجرای هرچه بهتر این طرح، همچون گذشته به تحلیل های غرض دار خود روی آورد.

البته به اصطلاح تحلیلگر این سایت که به فلسفه بافی و استدلالهای رهنوردی علاقه خاصی دارد از نام و شهرت یک ستاره فوتبال جهان نیز مساعدت گرفت تا حرفش را بهتر به خورد ملت بدهد و به خیال و توهمات خود عده ای را فریب دهد تا دست به اقداماتی بزنند امّا این سایت به ارث گذاشته شده فتنه گران ، با وجود حاشیه سازیهای فراوان، انصاف یاریش نداد تا چشمان خود را به روی دو واقعیت مهم و اساسی باز نماید و علت اصلی آرامش کشور و متانت مردم را ریشه یابی کند.

1- سایت متهم فراری همچون گذشته از فهم و بصیرت بالای ملت شریف ایران غفلت نموده است. اینکه در ایران اصالت مردم با اخلاق و فرهنگ علوی گره خورده است و ملت همواره در مقابل عدالت و حق و حقیقت کرنش نموده است و این روزها با رشد اطلاع رسانی و فضای باز رسانه ای حاکم بر دنیا، تشخیص خدمتگزاران حقیقی از دزدان و منافقین عاقبت فراری، برای مردم کاری سهل و آسان می باشد.
از همین رو مردم به طرح و برنامه های کسانیکه برای آینده هر چه بهتر کشور دل سوزانده، ارزش و احترام ویژه ای قائلند و به همان میزان مردم دلشان لک می زند تا در صورت دسترسی به سران خانه نشین و فراری فتنه گر، یارانه مشت و لگد حمایتی خود را اهداء نمایند و از آنجا که این سایت از خود ذوقی نشان داده و مثالی فوتبالی را خرج نموده باید پاسخی فوتبالی دریافت کند و آنهم از مثالهای ساده فوتبال که برای امثال کروبی هم هضمش دشوار نباشد و آن اینکه کشوری با چنین ملتی، همه سران فتنه و بیگانه در مقابل آن حکم تور دروازه مالدیو را دارد و به قطع ستاره های فوتبال لالیگا هم دستمال کش کفش بصیرت این ملت خواهند بود لذا امسال مردم تصمیم گرفتند کمی زودتر از سال گذشته حماسه 9 دی را خلق کنند و این چیز تازه ای برای ملت ایران نبوده و نیست که شما را اینچنین عصبانی نموده و به واکنش واداشته است.

2- حقیقت مهم دیگری که این سایت محبوب فتنه گران به آن اشاره نکرد ، تلاش شبانه روزی و چندین ساله خادمین ملت در دولت و مجلس می باشد که طرح را به گونه ای تصویب و اجرا نمودند تا عموم مردم نه تنها آسیبی ندیده بلکه با اندکی برنامه ریزی منبع درآمد قابل توجهی نیز برایشان فراهم شده است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها