کد خبر: ۷۶۷۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
فوروارد هلندي در صحبتهايي اعلام کرد که با وجود هيجاني که نسبت به بازگشت به هامبورگ دارد، ولي ممکن است نتواند به زودي با شرايط اين تيم تطبيق بيابد .
رافائل فان در فارت خريد جديد باشگاه هامبورگ،بعد از بازگشت از تاتنهام به اين تيم آلماني به اين نکته اشاره کرد که او «سوپرمن» نيست.

به گزارش گل ،اين ستاره 29 ساله روز جمعه با قراردادي 13 ميليون يورويي به ايمتک ارنا پيوست و اين انتقال با شور و هيجان هواداران اين تيم روبرو شد.

فان درفارت براي بازگشت به هامبورگ حاضر شد تا از دستمزدش بکاهد و در مراسم معارفه اش به خبرنگاران گفت:« من نه سوپرمن هستم و نه مسي يا رونالدو . با اين وجود فکر مي کنم که مي توانم به تيم کمک کنم. من در طول اين مدت عملکرد هامبورگ را زير نظر داشتم و به نظرم هامبورگ تيم خوبي است و بازيکنان با مهارت زيادي دارد.»

اين ستاره هلندي در طول سالهاي 2005 تا 2008 يکي از ستاره هاي هامبورگ بود و در 74 بازي ليگ، 29 گل براي اين تيم به ثمر رساند و در سال 2008 از اين تيم جدا و به رئال مادريد پيوست

فان درفارت حالا اين فرصت رادارد تا دوباره پيراهن تيم آشناي هامبورگ را برتن کند و درادامه صحبتهايش گفت:« هيچ وقت نمي تواني تيمي مثل هامبورگ را فراموش کني.»

انتظار مي رود که او شنبه شب و در هفته دوم بوندس ليگا هامبورگ را در بازي با برمن همراهي کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها