کد خبر: ۷۶۶۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۱۰ شهريور ۱۳۹۱
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تغییر در سازمان ملل و به ویژه در شورا امنیت باید صورت گرفته و دو کرسی دائم شورای امنیت در اختیار جنبش عدم تعهد قرار گیرد.
محمداسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به سخنان ولی امر مسلمین جهان در افتتاحیه اجلاس سران کشورهای عدم تعهد در تهران گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب در حضور دبیرکل سازمان ملل خواستار تغییر ساختار سازمان ملل شدند، سازمان ملل متحد با ساختار کنونی خود برای جامعه بشری چندان مؤثر نبوده و لذا این تغییر ساختار به ویژه در شورای امنیت باید صورت گیرد.

وی افزود: در شورای امنیت یا باید حق وتو اعضای دائم این شورا از بین رفته و یا دو کرسی دائم آن در اختیار جنبش عدم تعهد قرار گیرد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در خانه ملت خاطرنشان کرد: همان طور که جمهوری اسلامی ایران پیش از این اعلام کرده و رهبر معظم انقلاب در سخنان روز گذشته خود بر آن تأکید داشتند، سرنوشت مردم فلسطین باید از طریق برگذاری رفراندم مشخص شده و این امر مشروط بر این است که آوارگان فلسطینی به کشور خود بازگردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:  ساختار سازمان ملل به ویژه در شورای امنیت باید تغییر کرده و دو کرسی دائم در اختیار جنبش نم قرار گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها