کد خبر: ۷۶۵۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۹ شهريور ۱۳۹۱
به گزارش بی باک، اجلاس غیرمتعهدها در ایران و ریاست کشورمان بر این جنبش، دستآوردهای سیاسی، اقتصادی و ... زیادی دارد که به مرو همگان بر آن واقف خواهند شد اما همزمانی این اجلاس با هفته دولت باعث شد تا متاسفانه امسال در هفته دولت؛ نقاط قوت و ضعف دولت دهم آنچنان که بایسته و شایسته است، مورد بررسی قرار نگیرد و بجز اظهارات دقیق و حکیمانه مقام معظم رهبری، سایر مسئولین و نخبگان کمتر به این مقوله بپردازند.

دکتر شهلا میرگلو بیات، نماینده مردم ساوه و زرندیه در گفتگو با خبرنگار اختصاصی "بی باک" پیرامون نقاط قوت و ضعف دولت دهم گفت: دولت دهم، از نظر مسئله عدالت محوری اش و از نظر توجهی که بر استان ها داشته است و نظارت مستقیمی که خود رئیس جمهوری و هیئت دولت داشتند، دارای نقاط قوت بسیاری است که قابل کتمان نیست. پیگیری و ساخت مسکن مهر و اهتمام به مناطق محروم کشور و سایر موضوعاتی از این قبیل که از سوی دولت انجام شد از نقاط قوت دولت دهم می باشد.

عضو فراکسیون زنان مجلس نهم همچنین پیرامون عنایت ویژه دولت دهم به زنان کشور اظهار داشت: دولت به طور نسبی در ارتباط با فراهم کردن شرایط برای حضور زنان در صحنۀ اجتماعی موفق بوده است. به طور مثال همین الان یکی از وزراء ما، خانم هستند در صورتی که در هیچ دولتی ما وزیر زن نداشتیم و این خود نشان دهندۀ این ست که دولت قصدی جدی برای فراهم کردن شرایط حضور بانوان در عرصۀ سیاسی و اجتماعی داشته است. 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم پیرامون وجه تمایز دولت آقای احمدی نژاد با دولتهای قبلی تصریح کرد: یکی از مشخصه های دولت آقای احمدی نژاد این است که ارزش های انقلاب در آن بیشتر لحاظ شد و به این مسأله بیشتر توجه کردند و مردم اعتمادشان نسبت به دولت وی بیشتر است اگرچه باید معترف بود که شعارهای انقلاب در دولت نهم عملی تر از دولت دهم بود.

وی در پایان پیرامون میزان توجه مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری به نظرات نمایندگان زن مجلس گفت:من اولین دوره ای هست که وارد مجلس شدم و تا الآن ارتباط این مرکز با نمایندگان زن مجلس خوب و مثبت بوده است و در واقع ما در همین دورۀ کوتاه، جلساتی داشته ایم و در گذشته هم چیزی که من از بقیۀ نمایندگان پرسیدم، ارتباطشان خوب بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها