کد خبر: ۷۶۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۳۰ آذر ۱۳۸۹
اینجا ایران است نه انگلستان:
پس از گذشت یک روز از این طرح ملی ، رسانه های وابسته به بیگانگان که گویا از عملکرد مردم ایران اسلامی متحیر شده باشند با پخش چندین باره تصاویر محدود و قدیمی که در زمان سهمیه بندی بنزین (تیرماه 1386) به وقوع پیوست، سعی در بزرگنمایی و بیان فضای امنیتی در کشور نمودند.
به گزارش پایگاه 598، چند روز از شروع رسمی هدفمند کردن یارانه در ایران می گذرد و در این چند روز زمزمه هایی شنیده می شود که در فلان گوشه از کشور بعضی از تاکسیران ها مقابل استانداری ها مراتب اعتراض خود را نسبت به افزایش قیمت بعضی از اقلام نشان داده اند و یا مثلا بعضی از رانندگان حمل و نقل بین شهری از حمل و نقل بار خودداری نموده اند.

این شایعات که احتمال وقوع آن نیز می باشد در حالی است که خللی در زندگی روز مره مردم بوجود نیاورده است.

پس از گذشت یک روز از این طرح ملی ، رسانه های وابسته به بیگانگان که گویا از عملکرد مردم ایران اسلامی متحیر شده باشند با پخش چندین باره تصاویر محدود و قدیمی که در زمان سهمیه بندی بنزین (تیرماه 1386) به وقوع پیوست، سعی در  بزرگنمایی و بیان فضای امنیتی در کشور نمودند تا که شاید بتوانند تلاش های مذبوحانه چند ماه اخیر خود را توجیه نمایند .

لازم به ذکر است این رسانه های ضد انقلاب، طی چند ماه اخیر تلاش کردند تا به وسیله تحلیل ها، گزارشات و نظر سنجی های هدفدار، با ایجاد نارضایتی در مردم نسبت به این جراحی بزرگ اقتصادی، به اهداف سیاسی و منافع شخصی خود برسند .

عملکرد رسانه های وابسته به غرب در موضوع احتمال نارضایتی مردم پس از حذف یارانه ها در حالی است که اروپا طی چند ماه اخیر هر روز شاهد تظاهرات های گسترده مردمی علیه سیاست های اقتصادی دولت های اروپایی می باشد.

از تظاهرات های مردمی اروپا می توان به اعتراضات مردم و اتحادیه‌های کارگری و کارمندی فرانسه نسبت به سیاست‌های نیکلا سارکوزی ذکر نمود که علت این اعتراضات لایحه افزایش سن بازنشستگی بود  که دو هفته‌ به طول انجامید و نزدیک به 5/2 میلیارد یورو به اقتصاد فرانسه ضرر رساند. تنها در یک روز 3.5 میلیون نفر به خیابان‌ها ریختند و علیه دولت سارکوزی تظاهرات کردند و الیزه را مجبور به ترمیم کابینه نمود.





در ایرلند، بیش از 100 هزار تن از مردم این کشور در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی دولت این کشور به ویژه افزایش نرخ بیکاری و کاهش قدرت خرید دست به تظاهرات زدند.

و همچنین در پرتغال و یونان و در آخرین آنها در انگلیس اتفاق افتاد که مقایسه برخورد مردم انگلیس با مشکل اقتصادی خود و مردم ایران ، نشان از شکیبایی اسلامی مردم ایران نسبت به مدعیان دروغین دموکراسی (دولت مردمی و مردم دولتی) می باشد .

خبر :

اعتراضات دانشجويي به طرح دولت انگلیس براي افزايش سه برابري شهريه دانشگاه ها از حدود يك ماه پيش آغاز شد و چهار تظاهرات بزرگ نيز طي هفته هاي اخير در شهر لندن برگزار شد كه هر چهار تظاهرات پايتخت با حمله پليس ضدشورش به دانشجويان به خشونت كشيده شد.




چند نکته :

1- انگلستان : این طرح (افزایش هزينه‌هاي تحصيلي ) از سال آینده قرار است عملی و اجرا شود . / ایران : این طرح (حذف یارانه ها)از چند روز پیش اجرا شده است.
2- انگلستان : افزایش 3 برابری فقط در مورد شهریه دانش آموزان و دانشجویان اجرا خواهد شد و به عموم جامعه سرایت کمتری دارد / ایران : همه اقلام و یارانه ها برای عموم مردم
3- انگلستان : برای دانشجویانی که توانایی مالی ندارند ، پرداخت شهریه به صورت قسطی و نحوه پرداخت زمانی که صاحب کار شدند / ایران : پرداخت ماهانه 40 هزار تومان به عموم مردم و در صورت فشار به قشر های کم درآمد جبران خواهد شد.
4- انگلستان : برخورد شدید پلیس به دلیل شدت اعتراضات باعث دستگیری 180 نفر و مجروح شدن 60 نفر که حال یکی از مجروحین (الفي ميدوز) وخیم می باشد

در پایان :
مردم ايران ثابت كرده ‏اند كه تحمل گرسنگى و تشنگى را دارند، ولى تحمل‏ شكست انقلاب و ضربه به اصول آن را هرگز نخواهند داشت. امام خمینی (29 تير 1367/5 ذى الحجه 1408- پذیرش قطعنامه 598)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۶ - ۰۱ دی ۱۳۸۹
۰
۰
بسمه تعالی...من به سهم خود به عنوان یک نوجوان از زحمات شبانه روزی و خیرخواهانه ی رییس جمهور محبوبمان قدردانی و طلب خیر و موفقیت برای ایشان و تمام انسان های بزرگ و دلسوز کشور میکنم ان شا الله و به لطف خداوند متعال مردم عاقل وعالم وبصیر کشورمان از سد این امتحان بزرگ وحساس و سرنوشت ساز با موفقیت بیرون خواهند آمد.....نمی خواهم شعار بدهم چون من خودم برای مثال برای سهم داشتن در این طرح بزرگ وملی اقدام به صرفه جویی کرده ام و مثلا مسافت خانه تا مدرسه ای را که با تاکسی طی می کردم را با پای پیاده طی میکنم و در طول مسیر نیز مطالعه می کنم و یا برای جابجایی در شهر از خط واحد استفاده می نمایم >>حتی اگر20تا30دقیقه معطل شوم>>در این حین از دفترچه کوچک خود برای مطالعه استفاده می کنم و..........امیدوارم همه وهمه به اجرا وانجام این طرح کمک کنیم و فضای کشور را رو به سوی تلطیف و ترغیب پیش بریم>>که البته این وظیفه بیشتر مربوط به صدا وسیما ورسانه های نوشتاری و غیره می باشدکه ما انتظار داریم در مقابل هجمه های بسیار زیاد دشمنان و بدخواهان همت وسعی مضاعفی داشته باشند>>>به امید سرافرازی ایران وایرانی البته با اسلام عزیز>>موفق باشید.....
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۶ - ۰۳ دی ۱۳۸۹
۰
۰
ان شاءالله دیگر شاهد اسراف نباشیم!
شاهد شستن حیاط با شلنگ، ریختن نان، سر ریز شدن بنزین که سال ها باعث کفران نعمت شده بودند!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها