کد خبر: ۷۶۱۱
زمان انتشار: ۱۵:۳۷     ۲۹ آذر ۱۳۸۹
مشاور و رييس دفتر رييس جمهور به شايعات مربوط به تغيير منوچهر متكي پاسخ داد و تغيير را يك امر' مثبت' ارزيابي كرد.
   
به گزارش ايرنا ؛ اسفنديار رحيم مشايي روز دوشنبه در نشست هم انديشي دستگاه ها و نهادهاي فعال در خارج از كشور كه در وزارت امور خارجه برگزار شد از منوچهر متكي به عنوان يك ' برادر ارزشمند' ياد كرد و گفت كه در طول سال هاي خدمت در دولت هاي نهم و دهم همواره يك رابطه صميمي و نزديك ميان وي و متكي برقرار بوده است.
وي با انتقاد از برخي رسانه ها كه شايعات بي اساسي در مورد تغيير در وزارت امور خارجه نوشتند؛ افزود: اين رسانه ها قصد ديگري دارند، بنيان آنها بر آتش استوار است و با نشر اكاذيب تلاش هايي عليه دولت انجام مي دهند.
مشايي تغيير در دولت آقاي احمدي نژاد را يك تحول مثبت و سازنده خواند و گفت: كل آفرينش نيز بر اساس تغيير آفريده شده است.
رييس دفتر رييس جمهور افزود: با اين تغيير؛ شايستگي هاي متكي نقض نمي شود و هيچ كس صلاحيت و شايستگي هاي وي را رد نمي كند و با اين تغيير نيز نبايد از ديد شخصي نگاه شود.
مشايي ادعاهاي منتشر شده مبني بر اعتراض متكي به ماموريت وي به اردن را يك 'دروغ بزرگ' خواند و تصريح كرد كه اين گونه مطالب جعل خبر و اكاذيب است.
مشايي افزود : تغيير در وزارت خارجه مدت ها است كه مد نظر رييس جمهور
بوده و ايشان حتي به فكر مسووليت جديدي براي آقاي متكي بودند و در اين باره نيز با وي صحبت كرده اند.
مشايي با اشاره به روند تغيير در وزارت خارجه كه ماه ها مورد بحث بوده گفت : رييس جمهور شنبه شب گذشته و قبل از سفر متكي به سنگال با وي گفت وگو كرده است.
وي در ادامه گفت: سايتي كه متعلق به يكي از نمايندگان مجلس است ( من عادت ندارم اسم ببرم) به دروغ ادعا كرده است كه مشايي وزير تعيين مي كند. اين سايت و مجله وابسته به آن، رو به جهنم باز مي شود.
وي با انتقاد از جعل مطلب گفت : فضاي دولت بسيار دوستانه است . مشي آقاي رييس جمهور در مورد تغييرات روشن است. براي برخي افراد فاميل بازي و دوستي و .... اصل و اساس است اما براي احمدي نژاد اين چيزها اصل نيست و در تغييرات فقط رضاي خدا و منافع ملت ايران را در نظر مي گيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۷ - ۲۹ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
تورا بخدا به این آقا بگویید اینقدر مصاحبه و اظهار نظر نکنه/ اگه راست میگه که بعیده در کارهای که ربطی به ایشان ندارد دخالت نکند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۰ - ۲۹ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
اوضاع مدیدیتی کشور نتیجه دخالتهای بی جاوشبانه روزی ایشان است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها