کد خبر: ۷۵۹۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
روزنامه هاآرتص با یادآوری مشکلات اقتصادی و داخلی فراوان در رژیم صهیونیستی، نتانیاهو و دولت وی را متهم کرد که به‌جای رسیدگی به این وضعیت و بر طرف کردن مشکلات ساکنان سرزمین‌های اشغالی، تبلیغات دیوانه‌وار ضد ایرانی را محور برنامه‌های خود قرار داده‌اند تا مسائل داخلی در نظر افکار عمومی به اولویت‌های بعد منتقل کنند و به این نحو، بی‌کفایتی خود را تحت الشعاع قرار دهند.
به گزارش بولتن، این روزنامه صهیونیستی می‌نویسد: «نفرت و انزجار همواره يك نيروي هماهنگ‌كننده و عامل تحکیم قدرت رژيم‌ها بوده است؛ هیچ چيز جز يك دشمن خارجي اهريمني نمي‌تواند موجب خاموش كردن تنش‌هاي داخلي شود. به گفته نیچه انتخاب يك دشمن بسيار مهمتر از انتخاب يك دوست است.

انزجار و ايجاد رعب و وحشت همواره مكانيسم‌هاي كنترل سازنده به خصوص براي دولت‌هاي راست‌گرا قلمداد مي‌شوند. تبليغات ديوانه‌وار ضدايراني به نتانياهو كمك مي‌كند يك‌ريز راجع به هولوكاست صحبت كرده و افكار عمومي را از مشكلات واقعي، معضلات اقتصادي، دشواري‌هاي زندگي، از بين رفتن خدمات عمومي و صرف هزينه‌هاي هنگفت براي مهاجران و يهوديان افراطي، منحرف سازد.


سايه جنگ كه از اوايل زمستان گذشته توسط باراك و نتانياهو ايجاد شده و فضاي كشورمان را آلوده كرده، با موفقيت توانسته اعتراضات اجتماعي گسترده‌اي را كه مسلما تهديدي آشكار براي دولت قلمداد مي‌شود، خاموش كند.

درخواست‌ها براي تهيه خانه‌هاي ارزانتر، عدالت اجتماعي و خدمات عمومي در مقابل كشف موشك‌ها و بمب ايران رنگ باخته است. اواديا يوسف، خاخام و رهبر مذهبي حزب شاس هم اخيرا یاکوف آمیدرور، مشاور امنيت ملي، ديدار و گفت‌و‌گو كرده و فقط همين مانده كه دولت براي توجيه برپايي جنگ به يك حكم مذهبي متوسل شود.

در اينجا بايد گفت، اسراييل شايستگي حاكميت متفاوتي را دارد و به آن دست خواهد يافت، اما موضوع فقط زمان است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها