کد خبر: ۷۵۹۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم جاسوس ندارد و تاکید می‌کند قلعه‌نویی ناراحت نیست.

میرشاد ماجدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص مسائل اخیر مبنی بر اینکه به دلیل اعلام ترکیب استقلال پیش از دربی، این تیم جاسوس دارد و امیر قلعه نویی هم از این موضوع ناراحت است، عنوان کرد: این طور نیست که کسی گفته باشد تیم جاسوس دارد. یکی کار بدی انجام داده و این موضوع تمام شده است. قلعه نویی فقط همان روز ناراحت بود و اکنون تمرکزش روی مسائل دیگر است.

 

وی اضافه کرد: جو تیم ما عالی است و مشکلی وجود ندارد. این جوسازی ها خوب نیست. من حتی از اینکه برخی خبرنگاران اسم افراد را به عنوان کسی که جاسوس است، می آوردند ناراحت می شدم و تکذیب می کردم. حضرت علی(ع) می فرمایند اگر گناه کسی را هم دیدی نباید آن را بگویی. امیر قلعه نویی هم هرگز از کسی گلایه نکرده و ناراحت نیست.

ماجدی در مورد تعطیلی مسابقات استقلال تا 25 شهریور اظهار داشت: این شیوه فوتبال حرفه ای نیست. معنا ندارد یک بازیکن حرفه ای دو روز تمرین نداشته باشد و از شرایط مسابقه دور شود. من تقصیر را گردن سازمان لیگ نمی اندازم و می دانم آنها چه مشکلاتی را پشت سر می گذارند. هنوز هم به دلیل فشردگی مسابقات تاریخ بازی با پیکان را به ما نگفته اند!

سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس به آمار تلویزیون در مورد دربی و اینکه 55 درصد بازی در اختیار استقلال بوده اعتراض دارند، گفت: این حرف ها برای دهه 50 و 60 است. اگر به این حرف ها بود پس ما باید بگوییم گلمان در بازی با مس کرمان درست بوده و باید آن را قبول کنند. این شلوغ بازی ها قشنگ نیست. مثلا من از قول برخی مدیران و بازیکنان با تجربه پرسپولیس خوانده ام که این استقلالی ها بودند که اول سنگ زدند. این ادبیات درست نیست. ما به جای اینکه کار پرتاب سنگ را محکوم کنیم مسئله را رنگی می کنیم. نمی دانم چه زمانی قرار است تغییراتی در خود ایجاد کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها