کد خبر: ۷۵۷۹۰
زمان انتشار: ۰۳:۳۱     ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
وقتی مصاحبه قلعه نویی را خواندم که گفته بود این دیدار استارت استقلال برای قهرمانی بوده به این نتیجه رسیدم که حتما استقلال برنامه داشت دربی را نبرد تا برای قهرمانی استارت ...

سایت گل- رضا عنایتی مهاجم تیم فوتبال مس کرمان معتقد است که این تیم بعد از دو برد پیاپی به شرایط خوبی رسیده است.

عنایتی در ابتدا در خصوص وضعیت مس می گوید:«خوشبختانه شرایط مس بهتر شده است. با دو برد پی در پی که به دست آوریم هم هواداران را آرام کردیم و هم در جدول شرایطمان بهتر شد. حالا آنهایی که دشمن مس بودند و می خواستند به تیم ضربه بزنند دیگر نمی توانند کاری انجام دهند و آنها را بیکار کردیم. حالا ما آرامش داریم و می توانیم نتایج بهتری هم بگیریم.»

او ادامه می دهد:« جایگاهی که مس در حال حاضر دارد در شان این تیم نیست و ما باید در جدول صعود کنیم. شخص تمام تلاشم را برای موفقیت مس به کار می گیرم و امیدوارم بتوانم رضایت کادرفنی و هواداران مس را جلب کنم.این هفته هم بازی سختی مقابل آلومینیوم هرمزگان داریم. میثاقیان تیم خوبی ساخته و شرایط جوی هرمزگان هم کار ما را دشوار می کند. بازی سختی داریم و برای سومین برد پی در پی به میدان می رویم.»

او به دیدار استقلال و پرسپولیس هم اشاره می کند:«چون همزمان با دربی خودمان هم بازی داشتیم نتوانستم این دیدار را تماشا کنم اما از طریق رسانه ها و هواداران فهمیدم بازی کسل کننده ای بوده است. شنیده ام بازیکنان دو تیم گفته اند به دلیل حساسیت بازی خوب نبوده اند. این توجیه واقعا غیر منطقی است چرا که در دیدار حساس بارسلونا و رئال مادرید ما زیباترین فوتبال را تماشا می کنیم. شاید هم شرایط نامطلوب دو تیم قبل از این دیدار باعث شد که محتاط باشند.»

عنایتی خاطرنشان می کند:« هر دو تیم در این دیدار از باخت می ترسیدند و به شدت تحت تاثیر احساسات بودند. وقتی مصاحبه قلعه نویی را بعد از بازی خواندم که گفته بود این دیدار استارت استقلال برای قهرمانی بوده به این نتیجه رسیدم که حتما استقلال برنامه داشت دربی را نبرد تا برای قهرمانی استارت بزند!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها