کد خبر: ۷۵۶۹۸
زمان انتشار: ۱۶:۳۲     ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
به گزارش «ندای انقلاب»، در حالیکه حواشی مربوط به خاندان سلطنتی انگلیس این روزها موجب انتقادات تند و تیز شهروندان این کشور شده، برخی عناصر ضد انقلاب ترجیح می دهند به دفاع از خانواده سلطنتی انگلستان بپردازند.

به عنوان مثال اکبر ترشیزاد، یکی از نویسندگان رادیو های فارسی زبان خارج از کشور، اخیرا در یادداشت خود با عنوان «هری لختش قشنگه» به دفاع از اقدام غیر اخلاقی شاهزاده انگلیسی در برهنه شدن پرداخته و می نویسد «با وجود تمام این واقعیت‌ها می‌خواهم تا از آزادی‌های فردی یکی از اعضای خانواده‌ی سلطنتی دفاع کنم».

وی در مشروعیت زایی برای خانواده سلطنتی انگلستان می نویسد «البته نباید از یاد برد که هر شخص و خانواده‌ی دیگری می‌تواند روزی بر اساس لیاقت‌ها و افتخارات اجدادی و یا فردی خود ادعای سلطنت کرده و بر تخت پادشاهی تکیه بزند».

نویسنده در ادامه مطلب خود داستان رسوایی اخلاقی نوه ملکه انگلستان را اینگونه توجیه می کند «ماجرا از این قرار است که عکس‌هایی از شا‌هزاده «هری» نوه‌ی خاندان سلطنتی انگلستان ثبت شده است که او را در طول یکی از تعطیلات خود در هتلی در «لاس‌وگاس» با دوستانش در حال عشق و حال نشان می‌دهد، آن هم به صورت کاملا برهنه. این موضوع خشم بسیاری از باورمندان به شکوه و جلال خاندان سلطنتی را برانگیخته است و آن‌ها در حالی که از یک سو خواستار جلوگیری از انتشار و گسترش این تصاویر شده‌‌اند از سوی دیگر از این عضو جوان خانواده گله‌ کرده‌اند که چرا شان سلطنت را حفظ نکرده‌ است و اجازه داده تا بدن برهنه‌اش دیده شود. آن‌چه که در واکنش به این انتقادات می‌توان گفت این است که، این دیگر از آن جنس توقعات بیجاست.»

وی که ظاهرا ارادت ویژه ای به نمادهای استبداد دارد ضمن طرح خاطره ای از دوران سیاه طاغوت در ایران می نویسد «هیچ وقت یادم نمی‌رود که پیش از انقلاب زمانی دایم از خودم می‌پرسیدم آیا شاه و شهبانو هم به دستشویی می‌روند و از شما چه پنهان که هر بار که این صحنه‌ی قبیح، زشت و غیراخلاقی را در ذهن خودم مجسم می‌کردم از این عمل خودم احساس شرمندگی و گناه می‌کردم».

این سخنان در حالی مطرح می شود که انتقادات به خاندان سلطنتی انگلستان پس از برگزاری جشن پرهزینه ازدواج نوه ی ملکه و پس از آن در جریان رسوایی اخلاقی نوه ی دیگر ملکه به اوج خود رسیده است.
انگلیسی‌‌ها سالانه ۱۲۰ میلیون پوند برای تامین امنیت خاندان سلطنتی این کشور، هزینه می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها