کد خبر: ۷۵۶۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران المپیک 2012 لندن در حالی شب گذشته با حضور رئیس جمهور برگزار شد که محمد بنا به دکتر احمدی‌نژاد وعده داد همچنان در راس امور کشتی فرنگی بماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یکی از مهمترین اتفاقات مراسم شب گذشته، تاکید و پیشنهاد رئیس جمهور مبنی بر ادامه همکاری محمد بنا بود که در نهایت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی موافقت کرد در راس امور این تیم باقی بماند.

محمد بنا در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران المپیک 2012 لندن اعلام کرد: واقعا قصد ادامه همکاری با تیم ملی کشتی فرنگی را نداشتم اما به خاطر دستور رئیس جمهوری همچنان به کار خود ادامه می‌دهم.

شب گذشته در آیین تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران بازی‌های المپیک 2012 لندن که با حضور قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، مربیان و روسای فدراسیون‌های ورزشی، حسینی وزیر اقتصاد و امور دارایی، چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، سعیدلو معاون امور بین الملل رئیس جمهور، عباسی وزیر ورزش و جوانان، علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و جمعی از جوانان علاقمند به ورزش در سالن بزرگ کشور برگزار شد، از 33 نفر از مدال‌آوران و مربیان ورزش کشور در رقابت‌های المپیک 2012 لندن با اهدای جوایز آنان و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

براساس مقررات تدوین شده به مدال‌آوران طلایی بازی‌های المپیک 200 سکه طلا، نشان نقره 150 سکه و مدال برنز 100 سکه از سوی وزارت ورزش و جوانان اهداء شد.

کاروان ورزشی ایران با چهار طلای حمید سوریان، امید نوروزی، قاسم رضایی، بهداد سلیمی، پنج مدال نقره‌ انوشیروانی، نصیرشلال، حدادی، گودرزی و باقری معتمد در کنار 3 مدال برنز رستمی، لشگری و قاسمی، توانست بهترین نتیجه‌ تاریخ ورزش کشور در بازی‌های المپیک را رقم بزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها