کد خبر: ۷۵۶۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
ملی‌پوش بوکس ایران در المپیک لندن گفت: خوشحالم مردم و مسئولان توانایی بوکس را دیدند و باور کردند که این رشته توانایی رسیدن به مدال المپیک را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، احسان روزبهانی درباره حضورش در مراسم تقدیر از مدال‌آوران و قهرمانان المپیک گفت: متأسفانه دعوتی از سوی مسئولان ورزش از من نشده بود و با دعوت فدراسیون بوکس در این مراسم حاضر شدم.

وی ادامه داد: نام من در بین دعوت شدگان نبود؛ دنبال جایزه و پاداش نیستم، اما بهتر بود به ما هم توجه می کردند. همه دیدند که حق من در المپیک ضایع شد و با ناداوری حذف شدم، اما بهتر بود مسئولان ورزش ما را هم تشویق می‌کردند.

روزبهانی تصریح کرد: المپیک میدان بزرگی بود و خوشحالم که مردم و مسئولان توانایی بوکس را دیدند و باور کردند. بوکس هم نشان داد که توانایی رسیدن به مدال المپیک را دارد. این پتانسیل وجود دارد تا بوکس بیشتر از این هم رشد کند، اما نیاز به رسیدگی و امکانات بیشتری دارد. باید در تورنمنت‌ها و اردوهای بیشتری شرکت کنیم تا قابلیت‌هایمان را بالاتر ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بوکس ایران نیاز به خونی تازه دارد گفت: بهترین مربیان را داریم و می‌توانستیم در لندن هم مدال بگیریم. من همیشه قول مدال داده و می‌دهم چون فقط برای مدال و پیروزی به مسابقات می‌روم نه تفریح و سرگرمی و تنها به پیروزی فکر می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها