کد خبر: ۷۵۶۲۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
زدنک زمن،سرمربی رم، به تازگی مدت محرومیت کونته را مورد انتقاد قرار داده بود و والتر ماتزاری، سرمربی ناپولی نیز اعلام کرد در دیدار سوپرکاپ ایتالیا، داوران به سود یوونتوس قضاوت کردند
Andrea Pirlo - Juventus
Getty Images

سایت گل- آندره آ پیرلو، هافبک باتجربه یوونتوس، معتقد است دلیل حملات همیشگی به یوونتوس این است که این باشگاه یکی از محبوب ترین های دنیاست و همیشه برای قهرمانی در جام های مختلف تلاش می کند.

زدنک زمن، سرمربی رم، به تازگی مدت محرومیت آنتونیو کونته را مورد انتقاد قرار داده بود و والتر ماتزاری، سرمربی ناپولی نیز اعلام کرد در دیدار سوپرکاپ ایتالیا، داوران به سود یوونتوس قضاوت کردند.

پیرلو در گفتگو با توتو اسپورت گفت:" ما باید با حملات کلامی کنار بیاییم. یوونتوس با هواداران زیادی که دارد، یکی از محبوب ترین تیم های دنیاست اما خیلی ها هم هستند که از ما خوششان نمی آید. طبیعی است که وقتی شما همیشه در حال رسیدن به قهرمانی هستید، بعضی ها شما را دوست نداشته باشند.

ماتزاری؟ حرف ها او، حرف های معمولی کسی است که شکست خورده است. اگر پیروز شوید، خوشحال هستید و وقتی می بازید، ناراحت می شوید. فوتبال همین است.

زمن؟  او یک مربی خاص است. یک مربی بزرگ و تیم او خوب بازی می کند؛ فوتبالی تهاجمی. اما او در خارج از زمین همیشه حرف های عجیب و غریب می زند. این بخشی از شخصیت اوست. ما این را می دانیم و باید آن را بپذیریم."

یوونتوس امشب در اولین دیدار فصل جدید سری آ مقابل پارما قرار خواهد گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها