کد خبر: ۷۵۴۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۰۴ شهريور ۱۳۹۱
سرپرست سازمان ليگ برتر با اعلام اينکه کليه اتفاقات دربي 75 تهران به کميته انضباطي گزارش شده است، گفت: دربي 75 درست مانند دربي‌هاي گذشته برگزار شد و البته حاشيه‌هايي داشت.
غلامرضا بهروان، سرپرست سازمان ليگ برتر در خصوص برگزاري دربي 75 تهران اظهار داشت: دربي 75 درست مانند دربي‌هاي گذشته برگزار شد و البته حاشيه‌هايي داشت. يکي از نکات مثبت اين دربي پرشدن ورزشگاه و برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي در زمين بود که به خوبي اوقات تماشاگران را پر کرد.

به نقل از مهر ،وي دربي را يک بازي بزرگ خواند و گفت: دربي مسابقه‌اي است که سالي حداقل دو بار انجام مي‌شود و يک بازي ويژه است. هر چند درگيري‌هايي روي سکوها بين تماشاگران رخ داد اما چه پيش از بازي و چه پس از بازي، در خارج از ورزشگاه درگيري بين هواداران دو تيم رخ نداد و حتي خسارتي هم به اموال عمومي وارد نشد. اينها از نکات مثبت دربي ديروز بود.

بهروان که با سايت فدراسيون فوتبال گفتگو مي‌کرد، خاطر نشان کرد: به هر صورت ما اتفاقاتي که در ورزشگاه افتاد را به کميته انضباطي گزارش داده‌ايم. آنها خودشان هم با 11 ناظر مخفي به همراه رئيس کميته انضباطي در ورزشگاه بودند و همه چيز را از نزديک ديدند.

وي افزود: من به ماجراي فني دو تيم کاري ندارم و در اين باره اظهارنظري نمي‌کنم اما تماشاگران دو تيم با انجام اين حرکات بازي را از تب و تاب انداختند و باعث شدند تا بازي سرد شود. خود بازيکنان هم در اين باره اظهارنظر کرده و گله‌مند بودند. من شخصا به داور بازي هم تاکيد کردم که همه چيز را گزارش کند.

سرپرست سازمان ليگ در پايان گفت: فحاشي‌ها در ورزشگاه‌ها فقط در دربي ديروز نبوده و مدت‌هاست که وجود دارد. بايد در اين زمينه کار فرهنگي انجام شود اما نبايد فقط نکات منفي را ديد. نکات مثبت اين ديدار هم بايد ديده شود. بازيکنان در داخل زمين با هم دوست بودند و هيچ برخورد شديدي مشاهده نشد. اينها نکات مهمي بود.

وي در خاتمه تصريح کرد: هميشه درگيري‌ها از داخل زمين به سکوها منتقل مي‌شد اما در دربي ديروز برخي سکوها سعي کردند درگيري را به داخل زمين منتقل کنند که خوشبختانه با درايت بازيکنان خوب اين دو تيم ناکام شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها