کد خبر: ۷۵۲۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
سعید واعظ - گل

سپاهان در تک بازی هفته پنجم انهم در خانه با یک نمایش انتقاد برانگیز در حالیکه دو دستی به صدر جدول چسبیده بود با دو گل از تیم سایپا شکست خورد؛ اما آنها بلافاصله  در تهران مغلوب پیکان شدند  .

اینکه  سپاهان تیم منسجم و با اقتداریک  دهه گذشته با قهرمانی ها متوالی در اندیشه تکرار فتوحات گذشته اش است هیچ شکی نیست ، اما نمایش 6 هفته ای طلایی پوشان چندان امیدوار کننده نبوده است ، اگرچه آنها در هردو مسابقه مقابل پیکان و سایپا بهتر از حریف بودند.

شاگردان کرانچار بعد از تغییر وتحوالاتی که در اول فصل بابت خروج بازیکنان عایدشان شد ، با بخدمت گیری بازیکنان با تجربه و جوان قدم در را ه پر سنگلاخ لیگ برتر گذاشتند و این نقطه چالش آنها با هواداران است. طرفداران کم صبری که عقیده دارند خروج سه چهار بازیکن مهم پارسال علت مشکلات فعلی است.اما سپاهان این فصل را چگونه پیش رفته است؟

بردسخت مس ، در اولین گام 

طلایی پوشان با بازیکنان جدید وترکیب دگر گون شده در اولین گام با صنعت مس کرمان در خانه از شاگردان ابراهیم قاسمپور میزبانی کردند . سپاهانی ها با وجود مصدومیت محرم نویدکیا هافبک طراح و باتجربه خود در یک مصاف سخت وصعب العبور با پرواز بلند هادی تامینی مدافع پیش تاخته خود توانستند اولین سه امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز کنند .توجیه کادر فنی در نمایش نچندان دلچسب زردپوشان بابت عدم هماهنگی اول فصل ،تقریبا مرهمی بود که بابرد سه امتیازی بعنوان حق السکوت به هواداران "تیفوسی "این تیم اهدا شد .

یازده شیر در تنور گرمای جنوب

بعد از اولین برد زرد پوشان در تنور گرمای شهر اهواز،انان ، مهمان فولاد خوزستان شدند ، اهل فن، از روز سخت تیم قهرمان در گرمای "چندش آور " شهر اهواز خبر دادند و می گفتند ، سپاهان باید با دو رقیب در ورزشگاه تختی اهواز نبرد کند اول گرمای طاقت فرسا ، دوم فولاد خوزستان با اندیشه های حسین فرکی ، اما تیم اول شهر اصفهان در کمال ناباوری وتعجب همگان با یک بازی حساب شده و منطقی اهوازی ها را از رسیدن به سه امتیاز خانگی این دیدار ناکام گذاشت و بدون هیچگونه حرف وحدیثی خط ونشانی برای دیگر رقبا کشید.

شانس واقبال در واگن قطار دایی

زرد جامگان در سومین  پیکار بازهم در خانه از قطار " دایی علی " میزبانی کردند ، اما تیم شهریار در مصاف با قهرمان خیلی پر طلابت و با طراوت توپ را به هرسو دواند و تیم برتر میدان بود  ، شاگردان کرانچار که اردوی پیش فصل خود را در ترکیه تدارک دیدند با نمایشی ضعیف در برابر تیم شهریار فقط می دویدند  ، این در حالی بود که راه اهنی ها با یک گل بخودی و گلی که جالوویچ در شرایط افساید به تیم دایی زد ، شانس واقبال خود را در واگن قطار دایی انداختند تا از یک شکست حتمی بگریزند .

دربی ، نقط اوج قهرمان

بعدازمانورو شوکی که شهریار در فولادشهر به تیم قهرمان وارد کرد ، سپاهانی ها از خواب غفلت بیدار شدند تا در شهرآورد اصفهان به مصاف رقیب دیرینه خود بروند اما طاقت ذوبی ها در برابر قهرمان فقط 15 دقیقه دوام آورد ، ذوبی ها انقدر تیکه پاره فوتبال کردند تا اینکه شاگردان "زلاتکو کرانچار " با غرش همه جانبه عنان کار را ربودند وبا چهار گل انان را به مسلخ و ورطه نابودی کشاندند تا بوسه ای جانانه به صدر جدول بزنند .

اول پراید بعد پیکان!

سایپا اولین تیمی بود که شکست را به سپاهان تحمیل کرد. آنها با استفاده از مهاجمان سریع خود با یک دفاع منطقی به سپاهان گل زدند و بازی را نگه داشتند ، بردی که حالا زمینه ساز صدرنشینی آنها در لیگ شده است. سپاهان دیروز هم شکست مشابهی مقابل پیکان داشت. آنها بعد از هدر دادن دو فرصت گل در لحظات پایانی مغلوب کاشته ایمان مبعلی شدند تا به رده پنجم سقوط کنند.

در حال حاضر نمودار امتیاز گیری سپاهان کاملا نزولی است؛ اگرچه زلاتکو کرانچار با ابراز رضایت از نحوه بازی تیمش می گوید که آنها به لیگ بازخواهند گشت. به نظر شما مشکل سپاهان کجاست؟ سپاهانی ها در بحث مشارکت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
طوفان زرد آسیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
مشکل دفاع هست.باید نیم فصل هادی رو برگردونن.یه هافبک وسط خوبم میخوایم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها