کد خبر: ۷۴۹۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال پيکان مي‌گويد که سپاهان را بيشتر از کرانچار مي‌شناسد.
عبدالله ويسي در مورد ديدار پنج‌شنبه برابر سپاهان گفت: در اين فصل تمام بازي‌ها سخت و دشوار است و همه‌ تيم‌ها به خودباوري رسيده‌اند و براي کسب سهميه و رسيدن به بالاي جدول تلاش مي‌کنند. اين مسئله را هم از صباي فصل قبل ياد گرفته‌اند و صبا در فصل قبل الگوي همه تيم‌ها شده است. به همين خاطر است که اکنون ملوان مقتدرانه صدرنشين است و فجر هم بازي‌هاي خوبي انجام مي‌دهد.

وي ادامه داد: پيکان در شرايط خوبي از نظر فني و روحي و رواني قرار دارد و هدف ما کسب هر سه امتياز بازي با سپاهان است.


ويسي در مورد اينکه خودش را يک سپاهاني مي‌داند، گفت: من يک سپاهاني اصيل هستم، با اين حال هميشه با تمام وجود برابر اين تيم بازي کرده‌ام و هيچ وقت به سپاهان نباخته‌ام. هوشنگ لوينيان و مجيد بصيرت هم که در کادر فني پيکان هستند از سپاهاني‌هاي اصيل هستند و ما سپاهان را از کرانچار و افراد جديد اين تيم بهتر مي‌شناسيم. هرچند بايد بگويم معناي اين شناخت آن نيست که سه امتياز را قطعا مي‌گيريم زيرا تيم برنده در ميدان مشخص مي‌شود.


سرمربي پيکان در مورد شکست سپاهان برابر سايپا در هفته گذشته، گفت: همه بازي‌ها سخت است و ارزش سپاهان را با يک شکست نمي‌سنجند. ما با سپاهاني بازي داريم که هفت هشت سال است در آسيا حضور دارد و در اين فصل هم براي رسيدن به فينال ليگ قهرمانان آسيا تلاش مي‌کند. نمي‌توان با يک باخت گفت يک تيم مشکل دارد يا با يک برد گفت يک تيم عالي کار مي‌کند.


ويسي در مورد وضعيت فني پيکان و شيوه بازي اين تيم در اين فصل، گفت: بازيکنان پيکان هيچ دغدغه‌اي ندارند و همه تمرکزشان روي مسايل فني است. در تيم ما بازيکنان تمام خطوط گلزني کرده‌اند. هم مدافعان مياني و کناري ما و هم هافبک‌ها و هم مهاجمان پيکان همگي پايشان به گلزني باز شده است. اين به دليل روش بازي پيکان است. ما از شيوه بازي بارسلونا و تيم هاي ملي اسپانيا و آلمان الگو گرفته‌ايم. مثل اسپانيا و بارسلونا سعي مي‌کنيم زيبا بازي کنيم و مثل آلمان با شجاعت و جسارت براي رسيدن به موفقيت تلاش مي‌کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها