کد خبر: ۷۴۹۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
به گزارش وبلاگستان 598، مجدالدین معلمی در وبلاگ سه الف نوشت:

خبر عفو و آزادی 130 نفر از محکومان امنیتی به مناسبت عید سعید فطر خبر امیدوار کننده ای است. ان شالله که آزادشدگان متنبه شده اند که البته توبه کردن یا نکردن آنها موضوع ابراز شادمانی بنده نیست!

شادمانی من اساسا" ربطی به سیاست و بخشش معارضان سیاسی و این حرف ها ندارد. آنانی که من را می شناسد می دانند اصولا اعتقادی به شر و ورهایی که برخی خاص ها{!} تحت عنوان آشتی ملی و امتیاز دادن به مخالفین می دهند ندارم.

هیچ وقت از زندان رفتن هیچ کس شاد نشده ام و هیچ وقت هم آزادی محکومان برایم دغدغه نبوده است اما فی الحال از اینکه 130 نفر از زندان آزاد شده اند بسیار خوشحالم! این شادی اصالتا ربطی به آزادی متخلفان ندارد ولی بی ربط هم نیست!

عجله نکنید. می گویم! یادتان هست شش ماه پیش پس از دو سال و هشت ماه سرانجام حکم زندان خفیفی برای سرکار فائزه هاشمی صادر شد؟ و این در حالی است که دوران محکومیت برخی از هم خطاهای این خانم این روزها پایان یافته یا رو به اتمام است!

چندی پیش وکیل سرکار فائزه هاشمی در مصاحبه ای با خبرگزاری فارس دلیل عدم اجرای حکم او را پر بودن زندان اعلام کرد! مصاحبه ای که هر چند به سرعت محتوای آن از طرف سازمان زندان ها تکذیب شد ولی در شرایط کنونی سالبه به انتفاع موضوع است! 130 نفر آزاد شده اند و جای فراخی برای ایشان مهیا شده است.

البته این بزرگ زاده محترمه اخیرا" در مصاحبه ای با شرق فرمودند: "براي ديدن المپيك راهي لندن شدم و با پايان المپيك به ايران باز‌مي‌گردم."

تا آنجا که بنده از مراجع رسمی مطلع شده ام، المپیک لندن قریب یک هفته است که پایان یافته است و ان شاالله مثل اخوی گرامی در مسیر بازگشت با رسالت خطیر بازدید و سرکشی مواجه نشوند و بتوانند زودتر بلیط تهیه کرده و به آغوش پر مهر خان دان محترم برگردند که اصولا چیزی مهم تر از خان و خانواده نیست!

به سهم خود اقدام نیک ایشان را برای سفر به لندن و تلاش برای افزودن مشوقین تیم های ملی ایران را ارج می نهیم. از قول خود عرضه می داریم حالا که به لندن قدم رنجه فرمودند ما انتظار نداریم عجله کنند و هول هولکی برگردند. ما که سه سال صبر کرده ایم تا پایان پاراالمپیک هم می توانیم صبوری پیشه کنیم.

ان شاالله بازگشت ایشان به پایان المپیک برزیل نکشد و تا زندان لاجرم خلوت تر شده، قوه قضائیه را به حضور بابرکت خود مفتخر سازند!

---------------------------------------------------

پ.ن.م: با این درجه ی رافت و مهربانی متولیان قوه ی محترمه ی قضائیه من مانده ام جناب مهدی خان هاشمی چرا برنمی گردد؟ بابا برگرد! لااقل برای شما خبری نیست.

پ.ن.م2: پیرو اعلام حاج سعید قاسمی مبنی بر اینکه اگر یک روز فائزه هاشمی به زندان برود ریش هایش را می تراشد، از سرکار خانم فائزه هاشمی درخواست می شود اگر چند روز هم که شده عمر شکوه مند خود را در زندان سپری کنند تا دیدگان ما به چهره ی جدید حاج سعید قاسمی روشن و لبان مان به لبخندی مزین شود. حساب کن، حاج سعید قاسمی بی ریش!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها