کد خبر: ۷۴۹۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۰۱ شهريور ۱۳۹۱

رييس واحد بازرسي و نظارت اصناف كشور گفت:بيشترين ميزان شكايت در دو ماه اخير در حوزه‌ي كالاهاي پرمصرف مثل مواد پروتئيي، لبنيات، ميوه و تره‌بار و در بخش‌هاي خدماتي بيشترين ميزان شكايت از واحد‌هاي صنفي املاك يا تلفن همراه بوده است.

به گزارش ایسنا، رضا كرمي افزود: فراگير‌ترين تخلف واحد‌هاي صنفي عدم نصب قيمت كالا و عدم ارائه‌ي فاكتور بوده و در زمينه‌ي كم‌فروشي نيز شكايت‌هايي داشتيم كه به ويژه در چند ماه اخير پيگيري و نظارت لازم در اين زمينه صورت گرفته است.
 
وي با بيان اين‌كه بازرسي از واحد‌هاي صنفي به صورت منظم صورت مي‌گيرد، اظهار داشت: با توجه به زمان‌هاي خاص و مصرف بيشتر مردم، نظارت‌ها در مورد برخي كالاها بيشتر انجام مي‌شود؛ به عنوان مثال در فصل پاييز و همزمان با بازگشايي مدارس روي كالاهايي مثل كيف و كفش مدارس، مانتو و پوشاك و مواردي از اين قبيل نظارت بيشتري انجام مي‌دهيم و بازرسي‌ها را تشديد كرده و حراج‌هايي نيز انجام مي‌شود.
 
كرمي تاكيد كرد: مردم بايد توجه داشته باشند كه از مغازه‌ها و مراكزي كه كالاها را گران به فروش مي‌رسانند، خريد نكنند و از قيمت عادلانه اجناس و كالاها اطلاع داشته باشند كه توجه به اين موضوع بر فعاليت ما هم تاثيرات مثبت خواهد داشت و كار ما را نيز ساده‌تر مي‌كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها