کد خبر: ۷۴۸۳۵
زمان انتشار: ۰۱:۰۶     ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته‌ای ایران لحظه نابودی کامل این رژیم خواهد بود، گفت: در مقابله با حمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته‌ای، توان نظامی ایران هویت جعلی این رژیم را در آتشی جهنمی می‌سوزاند.
مهر ، ابراهیم آقامحمدی با اشاره به گزافه‌گویی‌های رژیم صهیونیستی درباره حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران در چند سال اخیر، گفت: ما در انتظار حمله رژیم صهیونیستی به این تاسیسات هستیم، چون بدون شک آن روز لحظه نابودی کامل این رژیم خواهد بود.

وی با بیان اینکه ایران در صورت حمله احتمالی رژیم صهیونیستی با توان موشکی خود پاسخی کوبنده به این رژیم خواهد داد، افزود: در مقابله با حمله رژیم صهیونیستی، توان نظامی ایران هویت جعلی این رژیم را در آتشی جهنمی می‌سوزاند.

آقامحمدی تصریح کرد: قطعا حمله رژیم اشغالگر قدس به تاسیسات هسته‌ای ایران پایان عمر این رژیم خواهد بود چون ایران دیگر لحظه‌ای فرصت نخواهد داد تا رژیم صهیونیستی به حیات جعلی خود ادامه دهد.

وی با یادآوری ماهیت غاصبانه رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: این رژیم در زمان حاضر به دلیل مشکلات اقتصادی و موج بیداری اسلامی متزلزل شده و دیگر توان ادامه حیات ندارد.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در تیررس موشک‌های ایران قرار دارد، یادآور شد: با ظهور موج بیداری اسلامی در منطقه و گسترش روحیه ظلم ستیزی در جهان، تقابل ایران با رژیم اشغالگر قدس، روحیه ضد صهیونیستی را در جهان تشدید خواهد کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه امنیت تنگه هرمز، شاهرگ اقتصادی انرژی جهان، در دست ایران است، گفت: بدون شک اراده‌ای که امنیت تنگه هرمز را تأمین می‌کند، در بستن آن هم قادر خواهد بود.

وی تصریح کرد: حزب الله با الهام گیری از انقلاب اسلامی توانست بدون سلاح‌ و موشک‌های پیشرفته رژیم صهیونیستی را به زانو در آورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران علاوه بر روحیه انقلابی، از توان نظامی و موشکی پیشرفته‌ای برخوردار هستند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به هیچ‌ عنوان توان مقابله با نیروهای مسلح ایران را نخواهد داشت و در صورت حمله احتمالی به تاسیسات هسته‌ای در آتش حملات ایران خواهد سوخت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها