کد خبر: ۷۴۷۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۳۱ مرداد ۱۳۹۱

سرپرست تيم فوتبال استقلال تاكيد كرد كه بازيكنان استقلال به تيم ديگري نخواهند پيوست و تنها در نيم فصل، با نظر كادر فني و جذب بازيكن جايگزين احتمال ترانسفر بازيكنان استقلال وجود دارد.

ميرشاد ماجدي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره ديدار استقلال برابر ملوان اظهار كرد: فكر مي‌كنم بازي با ملوان تاكنون بهترين بازي ما بود. مخصوصا در نيمه دوم شرايط خوبي داشتيم. در نيمه نخست بازي 56 درصد مالكيت توپ در اختيار ما بود و در نيمه دوم اين آمار 53 درصد بود و بيش از 26 ارسال داشتيم كه آمار خوبي است. ضمن اين كه توانستيم موقعيت‌هاي زيادي هم خلق كنيم. بالاي 80 درصد به تيمي كه بايد باشيم نزديك شده‌ايم و در اين بازي تيم ملوان كه درصد جدول است با دوندگي كه داشت نتوانست برابر ما خودنمايي كنند. آنها به همان تك گل خود بسنده كرده بودند و در ادامه براي يك امتياز تلاش مي‌كردند.

وي افزود: بازيكنان ما به هماهنگي لازم رسيده‌اند و هر هفته‌ در حال بهتر شدن هستند و تفكرات تاكتيكي را بهتر اجرا مي‌كنند.

ماجدي درباره اخبار مربوط به پيوستن زندي به الاهلي امارات اظهار كرد: اين را در ذهن داشته باشيد كه بازيكنان ما تا نيم فصل جايي نخواهند رفت. مگر اين كه در نيم فصل سرمربي راضي شود بازيكناني كه پيشنهاد دارند از تيم جدا شوند و بازيكنان ديگري به عنوان جايگزين آنها انتخاب شوند. تمام بازيكنان ما حداقل قرارداد يكساله دارند و تا پايان فصل با ما خواهند بود، مگر اين كه در نيم فصل كادر فني بخواهد بازيكن جديدي جذب كند.

او همچنين درباره شايعه جدايي ساموئل از استقلال نيز گفت: به هر حال پاسخ تمام اين‌ها را در يك جمله گفتم. اگر بازيكني بخواهد جدا شود تنها با نظر كادر فني و قلعه‌نويي خواهد بود. در حال حاضر شرايط تيم ما به گونه‌اي است كه دو، سه مصدوم داريم. از طرفي هم بازيكنان در زمان‌هاي متفاوتي به ما اضافه شدند . روي جذب تمام اين بازيكنان فكر شده و به اين سادگي‌ها بازيكنانمان را از دست نمي‌دهيم.

سرپرست تيم فوتبال استقلال با اشاره به پيشنهاد تيم‌هاي قطري به بازيكنان ايراني گفت: بايد به اين مساله نگاه ملي‌ داشته باشيم. چرا فقط قطري‌ها بازيكنان ما را مي‌خواهند؟ بايد بدانيم كه در راه صعود به جام جهاني قطر هم گروه ماست و بايد پخته‌تر عمل كنيم. مطمئنا اين مساله غير عادي است كه صداي مردم را هم در آورده است كه چرا قطري‌ها به دنبال بازيكنان ايراني و به خصوص هافبك‌ها هستند. وزارت ورزش و جوانان و فدراسيون بايد وارد اين موضوع شوند، چرا كه اين موضوع يك موضوع ملي است. اگر اين پيشنهادها از ليگ‌هاي اروپايي بود افتخار محسوب مي‌شد اما متاسفانه اين كه بازيكنان براي كسب درآمد به ليگ‌هاي قطري مي‌روند چندان جالب نيست. از طرفي اكثر بازيكناني كه به كشورهاي عربي مي‌روند، بعد از بازگشت كيفيت قبلي خود را ندارند. بايد از پيشرفت اين موضوع جلوگيري كنيم. خصوصا كه در آستانه رفتن به جام جهاني هستيم بايد با اين كار كه با يك برنامه‌ريزي از پيش تعيين شده انجام مي‌شود، مقابله كنيم.

ماجدي درباره وضعيت مصدوميت خسرو حيدري گفت: خسرو حيدري در تمرين روز گذشته تيم حاضر نشد و دكتر نوروزي به طور دقيق‌تري در جريان مصدوميت اين بازيكن است.

ميرشاد ماجدي درباره داربي 75 و شرايط دو تيم استقلال و پرسپوليس گفت: بازيكنان ما تجربه داربي را دارند، ضمن اين كه سابقه اين بازي‌ها نشان مي‌دهد كه بازي سختي است و شرايط آن به بازي‌هاي قبلي دو تيم در ليگ و نتايجي كه كسب كرده‌اند، ارتباطي ندارد . در اين بازي دو تيم براي كسب سه امتياز به ميدان مي‌روند. علاوه بر اين مسايل روحي، رواني و فني مهم‌ترين مساله هواداران هستند. قطعا هر دو باشگاه تمهيدات لازم براي اين بازي را ايجاد مي‌كنند. ما هم به صورت مستمر تمريناتمان را پيگيري مي‌‌كنيم و تمام تلاشمان اين است كه حداكثر امتياز اين بازي را كسب كنيم.

وي ادامه داد: به احتمال زياد از روز چهارشنبه بازيكنان به صورت تمام وقت در اختيار باشگاه خواهند بود و از 48 ساعت قبل از بازي به اردو مي‌روند تا از نظر فني، شرايط روحي و برنامه‌هاي تغذيه‌اي كاملا تحت كنترل باشند و همچنين فضاي صميمي و رفاقتي بيشتري در تيم ايجاد شود. مطمئنا استقلال با توان مضاعف در اين بازي حضور پيدا خواهد كرد.

ماجدي در پاسخ به اين سوال كه آيا اين تيم توانسته است هتل پيدا كند يا خير؟ گفت: استقلال تيم بزرگي است و مديران و كادر فني مجربي دارد و مطمئنا هتلي در خور نام اين تيم پيدا خواهند كرد.

وي درباره نتيجه‌ داربي گفت: پيش‌بيني نتيجه‌ بازي دور از ذهن خواهد بود و تيمي كه شرايط فني بهتري داشته باشد سر حال‌تر خواهد بود. ضمن اين كه بازيكنان استقلال همه تجربه حضور در داربي را دارند. جواد نكونام هم كه تاكنون در داربي پايتخت حاضر نشده است، از تجربه باشگاهي و ملي زيادي بهره مي‌برد.

ماجدي با اشاره به تماشاگران استقلال گفت: از آنها خواهش مي‌كنم كه در ورزشگاه فقط به طرفداري استقلال بپردازند و با تيم حريف كار نداشته باشند. حمايت‌ آنها باعث مي‌شود كه بازيكنان ما انگيزه مضاعفي بگيرند. همچنين از آنها مي‌‌خواهم اگر اتفاقي هم افتاد تا دقيقه 90 تيم را تشويق كنند و بگذ ارند بازيكنان تا آخر بازي كارشان را انجام دهند.

سرپرست تيم استقلال درباره تعويق ديدار اين تيم در هفته‌ هفتم گفت: من برنامه «90» را ديدم و به صورت شفاهي در جريان به تعويق افتادن بازي استقلال و پيكان قرار گرفتم، اما هنوز به صورت كتبي چيزي به ما اعلام نشده است و برنامه‌هايمان را بر اساس همان تاريخ هفت شهريور پيش خواهيم برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها