کد خبر: ۷۴۳۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
کوروش باقری به رویانیان می گوید بهداد مال شما و می توانید الان او را به عنوان عضو تیم تان معرفی کنید که رویانیان این پیشنهاد را رد می کند
rezazade royanian
ok

سایت گل-ماجرای تشکیل تیم وزنه برداری پرسپولیس جدی تر شده است.

به گزارش گل اسپانسر تیم‌ملی وزنه‌برداری در ضیافت افطاری که برای بر و بچه‌های تیم ملی در هتل اسپیناس تدارک دیده بود ، در اقدامی جالب سردار رویانیان را نیز دعوت کرد و تا مدیرعامل پرسپولیس  در میان افتخارآفرینان المپیکی ایران سخنرانی کند. رویانیان بعد از سخترانی یک صحبت کوتاه هم با رضازاده ، رئیس فدراسون وزنه‌برداری داشت و از قصد و هدف خود برای تشکیل تیم وزنه‌برداری گفت که این امر با استقبال رضازاده مواجه شد و رویانیان را به این کار تشویق کرد.اوگفت: خیلی ها قول حمایت از ورزشکاران المپیکی را می دهند اما این اتفاق نمی افتد و من خوشحالم که شما وارد این کار می شوید.

رویانیان که همیشه به دنبال ستاره‌ها بوده ، از وضعیت بهداد سلیمی سوال می‌پرسه که کوروش باقری و رضازاده گفتند : بهداد الان تیم ندارد و بازیکن آزاد است.

جالب اینکه کوروش باقری به رویانیان می گوید بهداد مال شما و می توانید الان او را به عنوان عضو تیم تان معرفی کنید که  رویانیان این پیشنهاد را رد می کند. او  اصرار دارد تا چیزی قطعیت نیافته و قراردادی امضا نشده چیزی را اعلام نکند.با این حال بهداد از همین حالا عضو پرسپولیس است...شک نکنید!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها