کد خبر: ۷۴۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۲ آذر ۱۳۸۹
مایندگان فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی در پی درخواست چند تن از خانواده‌های زندانیان وابسته به فتنه 88 در مورد کمک به رهایی آنان از مجازات‌های قانونی، تصمیم دارند از طریق رایزنی با مسئولان قوه‌ قضاییه و اعمال فشار بر آنان، از عناصر فتنه‌گر حمایت نمایند.
به گزارش رجانیوز، خانم‌ها محتشمی‌پور، شفیعی مقدم، مهسا امرآبادی، زینب کرمی، امین احمدیان و رضا خندان به‌عنوان نمایندگان خانواده‌های زندانیان سیاسی در جلسه‌ی شورای مرکزی فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی شرکت و نسبت به مواردي انتقاد كرده و از نمایندگان عضو اين فراکسیون مجلس، خواستار پیگیری شده‌اند.
 
در اين جلسه تصميم گرفته شده است كه با محورهاي مشخص، ابتدا جوسازي و مصاحبه‌هاي رسانه‌اي متعددي ترتيب داده شود و سپس رايزني‌هاي مكتوب و حضوري با مقامات قضايي در دستور كار قرار گيرد.
 
محور ادعاها و جوسازي‌هاي دروغ عليه مقامات قضايي و امنيتي به شرح زير است:
 
1ـ محروم كردن زندانیان از امکانات مصرح قانونی مانند ملاقات، مرخصی، تماس تلفنی و...؛
 
2ـ نحوه‌ی برخورد بازجویان با زندانیان؛
 
3ـ وضعیت بد معیشتی خانواده‌ها؛
 
4ـ بلاتکلیفی خانواده‌ها؛
 
5ـ تبعیت قضات از بازجوها به نحوی که آن‌ها صراحتاً اعلام كرده‌اند مرخصی‌ها با نظر بازجویان ممنوع می‌شود؛
 
6ـ ادعاي صدور احکام فله‌ای؛
 
همچنين تصميم گرفته شده است كه نمایندگان فراکسیون اقلیت مجلس، نوشته‌اي تحت عنوان گزارش با محورهاي فوق تهیه و برای ریاست مجلس شورای اسلامی ارسال كنند. همچنين درخواست جلسه‌‌ای با آیت‌الله آملی لاریجانی برگزار كنند و ضمن درخواست رسیدگی، اين ديدار را رسانه‌اي کنند و از کانال‌های دیگر نظیر رییس دادگستری تهران، اين موضوع پيگيري شود.
 
تحرك فراکسیون اقلیت مجلس براي اعمال فشار به نهادهاي قانوني در حمایت از عناصر فتنه‌گر و پی‌گیری ادعاهاي آنان، پيش از اين نيز سابقه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها