کد خبر: ۷۴۰۶۸
زمان انتشار: ۱۶:۱۹     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی گفت: با قرار نگرفتن مقابل حریف رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی، در المپیک لندن با کسب مدال طلا پاداشم را گرفتم.

به گزارش خبرگزاری فارس، قاسم رضایی که شب گذشته در مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد و حامیان مردم مظلوم فلسطین حضور پیدا کرده بود، با اشاره به کسب مدال طلا در المپیک 2012 لندن اظهار داشت: سعی می‌کنم واقع‌بینانه به قضایا نگاه کنم و اشکالاتی که در خودم می‌بینم را برطرف کنم تا در المپیک‌ برزیل بازهم مدال طلا را بدست آورم.

وی با بیان اینکه توانم بیش از اینهاست، ادامه داد: به هیچ عنوان به مدال طلای المپیک قانع نیستم، چراکه می‌توانم باز هم در مسابقات جهانی بدرخشم.

قاسم رضایی با بیان اینکه المپیک لندن پایان کار من در عرصه قهرمانی نخواهد بود، خاطرنشان کرد: تلاش خودم را بیش از پیش خواهم کرد تا بتوانم در رویدادهای بین‌المللی درخشش خودم را ادامه دهم و موفقیت‌هایم را تداوم ببخشم.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک لندن در خصوص مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد و حامیان مردم مظلوم فلسطین و تأثیر آن بر سایر ورزشکاران نیز گفت: از مسئولانی که ترتیب برگزاری این مراسم را دادند تشکر می‌کنم. در مسابقات جهانی سال گذشته ترکیه در قرعه نخست به حریف اسرائیلی برخورد کردم که حاضر نشدم مقابل این کشتی‌گیر قرار بگیرم و از این موضوع خوشحالم.

وی تصریح کرد: ورزشکارانی که مقابل ورزشکاران اسرائیلی قرار نمی‌گیرند، کارشان از کسب مدال طلا هم باارزش‌تر است. این موجب دلگرمی فلسطینی‌هایی می‌شود که مورد ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس قرار دارند.

رضایی افزود: خدارا شکر می‌کنم که پاداش کارم را در مسابقات المپیک 2012 لندن گرفتم و با کسب مدال طلای المپیک موجب خوشحالی مردم کشورم شدم که این از هر چیزی برای من باارزش‌تر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها