کد خبر: ۷۴۰۶۵
زمان انتشار: ۱۵:۵۲     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
اين در حالي است که جوزپه ماروتا اخيرا اعلام کرده بود فروش ماتري جزو برنامه هاي باشگاه يوونتوس نيست .
به نظر مي‌رسد سران ميلان هم‌چنان در نظر دارند که براي جذب الساندرو ماتري با باشگاه يووه وارد مذاکره شوند ، اين در حالي است که از مارکو بوريه لو به عنوان يکي از گزينه هاي اين باشگاه ياد مي‌شود .

نايب رئيس باشگاه ميلان ، آدريانو گالياني روز يکشنبه با سيلويو برلوسکوني رياست اين باشگاه ملاقاتي خواهد داشت و طي آن اهداف نهايي اين باشگاه در روزهاي باقيمانده نقل و انتقالات را مشخص مي‌کند . روزهاي اخير اين باشگاه يکي از تيم هاي نام گرفته که با کاکا وارد مذاکره شده است ، اما سران اين باشگاه مي‌خواهند خلأ نبود زلاتان ابراهيموويچ را در خط حمله پر کنند .

الساندرو ماتري مهاجم جوان باشگاه يوونتوس که فوتبال خود را از باشگاه ميلان آغاز کرده است ، اکنون مجدد به نظر مي‌رسد سران اين باشگاه براي بازگشت او ابراز علاقه کرده است ، اين در حالي است که سران يوونتوس براي اين بازيکن مبلغ 15 ميليون يورو را درخواست کرده اند . هر چند جوزپه ماروتا اخيرا اعلام کرده بود فروش ماتري جزو برنامه هاي اين باشگاه نيست .

از سويي مارکو بوريه لو که يک نيم فصل را در سال گذشته در يوونتوس سپري کرد ديگر گزينه سران ميلان براي تقويت خط حمله خود در فصل آينده سري آ ايتاليا است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها