کد خبر: ۷۴۰۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
سرمربي تيم ملي فوتبال جوانان ايران پس از شکست اين تيم برابر ازبکستان، گفت: وضعيت در سمرقند عليه ايران بود.
اکبرمحمدي پس از شکست سه بر يک تيم ملي جوانان ايران برابر ازبکستان، گفت: تيم ملي جوانان صبح چهارشنبه ساعت 7 صبح به سمت سمرقند حرکت کرد و 12 ظهر وارد آن شد و البته با فاصله زماني 6 ساعت تا بازي يعني 18 به آنجا رسديدم و بدون اينکه استراحت کنيم به محل بازي رفتيم. حدود 10 هزار نفري به ورزشگاه محل برگزاري آمده بودند و متاسفانه داوري عليه ما بود و تا دقيقه 20 بازي 5 اشتباه مسلم داوري روحيه بازيکنان ما را پايين آورد و در همين زمان ما گل اول را درياف کرديم و اين نيمه با همين نتيجه به پايان رسيد. بين دو نيمه من به مسئولان فدراسيون ازبکستان گفتم داوري يک طرفه است و اگر اينطور باشد ما ادامه نخواهيم داد. آنها هم قبول کردند و قول دادند در نيمه دوم اوضاع درست شود.

به گزارش ايسنا وي ادامه داد: در نيمه دوم بهنام برزاي در دقيقه 50 گل مساوي را به ثمر رساند و ما حتي مي‌توانستيم گل دوم را هم بزنيم که احمد اسکندري يک موقعيت خوب را از دست داد. داور باز هم عليه ما بود و يک ضربه پنالتي را هم براي ما نگرفت. گل دوم آنها هم با خطا روي مدافع ايران بدست آمد. در ادامه بازي دو موقعيت گل داشتيم که آنها را از دست داديم و گل سوم را هم در دقايق پاياني و در حالي خورديم که دروازه بان ايران اشتباه کرد.

محمدي در ادامه گفت: بازيکنان ما خوب بودند و آنقدر تماشاگران ازبکستاني را تحت تاثير قرار دادند که بازيکنان ايران را در پايان به شدت تشويق کردند و حتي جهانبخش از ايران بهترين بازيکن زمين شد و جايزه گرفت.

سرمربي تيم ملي در پايان گفت: کاروان تيم ملي ساعت 9 شب به هتل برگشتيم و ساهن 12 شب هم با قطار به تاشکند برگشتيم. سمرقند- تاشکند حدود 7 ساعت با قطار فاصله دارد و ما 7 ساعت در قطار بوديم. شرايط در سمرقند عليه تيم ملي جوانان ايران بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها