کد خبر: ۷۳۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۲۱ آذر ۱۳۸۹
شبکه تلويزيوني العربيه خود را برای پخش یک برنامه ضد ایرانی دیگر آماده می کند.
 
به گزارش البرز تيزر تبليغاتي ويژه برنامه اي با نام «عاصفه في ايران» (طوفان در ايران) چند روز است از این شبکه پخش می شود. بنا بر اعلام شبکه العربیهی قرار است قسمت اول این مجموعه شامگاه دوشنبه پخش شود.

در آگهی تبليغاتي اين برنامه تصاويري از تظاهرات مردم ايران در مخالفت با رژيم شاه، تصاويري از بني صدر، تصاويري از جبهه هاي جنگ تحميلي ، تصاويري از رحلت امام خميني (ره) و تصاويري از محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري اسلامي و مقام معظم رهبري و نيز بخشي از گفتگوي محسن مخملباف ضد انقلاب فراري با اين شبکه نشان داده می شود.

گوینده متن آگهی جملات و عباراتی درباره "تغيير" ، "ولايت فقيه" ، "خون دادن" ، "مخالفت" و ... بیان می کند.
 
به گزارش البرز در پايان اين آگهی اطلاع رسانی تصویری از محسن مخملباف ضدانقلاب فراری که خود را سخنگوی جنبش سبز ! در خارج از کشور می نامد پخش می شود که به پرسشي درباره ولايت فقيه پاسخ داده و می گوید: "ولايت فقيه چيست؟ ... ديکتاتوري دين"!
 
میرحسین موسوی یکی از نامزدهای ناکام انتخابات ریاست جمهوری سال 88 به شکل غیرمستقیم سخنگویی مخملباف برای جریان سبز را رد کرده که این موضوع با انتقادات و حمله های سنگین ضدانقلاب خارج نشین روبرو شده است.
 
برخی کارشناسان رسانه می گویند استفاده از ظرفیت رسانه های داخلی برای تبیین درست و بیطرفانه آنچه در سال گذشته روی داد و نیز پایبندی سیاسیون به اتحاد و انسجام داخلی راه بر شیطنت برخی رسانه های غربی و عربی بویژه رسانه های عربی خواهد بست که اساسا" مفهوم انتخابات ، انتقاد و اعتراض به دولاتمردان هنوز در کشورهایشان نمود عینی هم نیافته است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها