کد خبر: ۷۳۹۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
شرکت مخابراتی 'سیلکوم' تحت نظارت نیروهای امنیت اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اداره می شود و قرار است در آینده، دهها هزار کاربر تلفنهای همراه شرکتهای دیگر مخابراتی، به این شرکت منتقل شوند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از روزنامه صهیونیستی "هاآرتص"؛ سازمان "اطلاعات و امنیت ملی اسرائیل"، تماس های تلفنی افسران ارشد ارتش اسرائیل را با ملزم نمودن آنها به استفاده از خدمات شرکت مخابراتی "سلیکوم" شنود می کند.
 به گفته منبع مذکور این اقدام به منظور تضمین امنیت اطلاعات، بویژه در یگانهای فوق ویژه IDF طراحی شده است.
شرکت مخابراتی "سیلکوم" تحت نظارت نیروهای امنیت اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اداره می شود و قرار است در آینده، دهها هزار کاربر تلفنهای همراه شرکتهای دیگر مخابراتی، به این شرکت منتقل شوند.
"هاآرتص" در توضیح این اقدام نوشته است: این طرح با شعار«تلفن ممکن است به سلاح تبدیل شود و ما نمی خواهیم این سلاح علیه ما استفاده شود» اجراخواهد شد و در مرحله نخست تمامی افسران ارشد ارتش اسرائیل را شامل خواهد شد.
مقامات نظامی اسرائیل، به افسران ارشد ارتش اطمینان داده اند که مکالمات تلفنی آنها با همسرانشان را شنود نخواهند کرد.
اگرچه استفاده از تمهیدات فوق، راهکار مطمئنی برای ممانعت از شنود مکالمات امنیتی توسط شرکت های خصوصی و یا کارمندان برخی از شرکت-های دولتی است، اما توسل رژیم صهیونیستی به تمهیدات فوق، بیانگر آسیب پذیری این رژیم از ناحیه جامعه داخلی است.
جامعه ای که علی رغم اولویت بخشیدن به هویت یهودی افراد برای تصدی مناصب دولتی و گزینش افراد متعهد به ایدئولوژی صهیونیسم برای انتصاب در مناصب حساس و مهم، همچنان از ناحیه جبهه خودی، در معرض آسیب قرار داشته و امکان خیانت به اسرائیل در ازای دریافت امتیازات اقتصادی، در آن وجود دارد. جامعه ای که به اعتراف کارشناسان صهیونیست؛ تحت تاثیر شکاف نسلی، اهتمام کمتری به پاسداری از موجودیت اشغالی اسرائیل و هزینه پردازی های سنگین در این رابطه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها