کد خبر: ۷۳۸۷۷
زمان انتشار: ۲۳:۵۲     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
آقا زماني در كنار علي عسگري باتجربه‌ترين بازيكنان اين تيم هستند كه در عين جواني يكي 6 و ديگري 3 سال است در تيم بزرگسالان پرسپوليس بازي مي‌كنند.
پرسپوليس حالا 28 بازيكن دارد كه 9 نفر از اين تعداد بازيكن همه جوان‌هاي شاخص و آينده‌داري‌اند كه غالبا در تيم‌هاي ملي پايه هم حضور داشته و دارند. كاري نداريم به اينكه امير عابديني چقدر در حضور دو سه بازيكن جوان در پرسپوليس نقش داشته يا مشاوره سرمربي تيم جوانان به رويانيان درست بوده يا نه اما نگاه باشگاه پرسپوليس به استفاده از جوان‌هاي آينده‌دار و سرمايه‌گذاري روي آنها چيزي نيست كه به راحتي بتوان از آن عبور كرد.
در حال حاضر و براي كامل كردن يك تيم 11 نفره از جوان‌هاي 23 سال و زير 23 سال تنها دو جاي خالي در تيم پرسپوليس وجود دارد و چنانچه يك مدافع مياني و چپ به جمع جوان‌هاي سرخپوش اضافه شود مي‌توان تيمي كامل از جوان‌هاي شاخص پرسپوليس تشكيل داد.
در اين ميان سامان آقازماني كه در تمام رده‌هاي ملي پايه بازي كرده به تازگي 24 ساله شده اما او نيز مي‌تواند در اين تيم جوان يك جاي ويژه داشته باشد.
آقا زماني در كنار علي عسگري باتجربه‌ترين بازيكنان اين تيم هستند كه در عين جواني يكي 6 و ديگري 3 سال است در تيم بزرگسالان پرسپوليس بازي مي‌كنند. اسماعيل‌زاده و قدمي سابقه حضور در تيم جوانان را دارند، تيمي كه حالا كنعاني كاپيتان دوم آن است.
خانزاده و احمدزاده هم در تيم زير 22 سال حضور دارند و البته سيف‌اللهي هم يك بار به اين تيم دعوت شده بود.
امير عابدزاده هم با درخششي كه آغاز كرده مي‌تواند درهاي تيم‌هاي ملي را به روي خود باز ببيند و داستاني هنوز براي درخشش جا دارد.
حالا پرسپوليس به اين تيم جوان 9 نفره مي‌بالد و با توجه به اعتقاد ژوزه به اين جوان‌ها مي‌توان روي اين پشتوانه كامل حساب ويژه‌اي باز كرد. هر چند از بين اين 9 نفر تنها علي عسگري و داستاني محصول خود پرسپوليس هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها