کد خبر: ۷۳۷۷۳
زمان انتشار: ۱۶:۳۲     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
عضو کميته فني پرسپوليس مي‌گويد که انتخاب دستيار ژوزه در شرح وظايف آنها نيست.
ابراهيم آشتياني در مورد انتخاب دستيار مانوئل ژوزه اظهار داشت: انتخاب مربي در شرح وظايف کميته فني نيست. اين امکان وجود دارد که ما چند نفر را به سرمربي معرفي کنيم تا او از بين آنها يک نفر را انتخاب کند اما اينکه بخواهيم خودمان مربي را انتخاب کنيم اين نوعي تحميل است و صحيح نيست.

وي در مورد گزينه‌هاي مختلفي که به عنوان مربي براي پرسپوليس مطرح مي‌شوند عنوان کرد: من هم اسامي مختلفي را شنيده‌ام اما نمي‌شود روي اين صحبت‌ها زياد مانور کرد بايد ببينيم افکار ژوزه به چه شکلي است و اين حق مربي است که دستيار خود را انتخاب کند. بازيکنان هم قبل از حضور ژوزه انتخاب شده بودند و نمي‌توان مربي را هم بدون در نظر گرفتن خواسته او انتخاب کرد.


آشتياني در مورد اينکه کميته فني ديگر مثل قبل حضور پررنگي ندارد گفت: ژوزه را خودمان انتخاب کرديم و بايد از او حمايت کنيم. اگر بخواهيم مدام جلسه برگزار کنيم و در مورد مسائل فني و سيستم و غيره صحبت کنيم نوعي دخالت در کار مربي است. بايد به او زمان دهيم تا تيم روي روال عادي پيش برود. وظيفه کميته فني فقط بررسي تيم بزرگسالان نيست و بايد روي عملکرد تيم‌هاي ديگر باشگاه مثل تيم "ب" و تيم‌هاي پايه نظارت داشته باشيم تا در آينده بتوانيم از تيم‌هاي پايه تغذيه کنيم و بازيکناني را به فوتبال تحويل دهيم. اين وظيفه مهم‌تري نسبت به نظارت روي عملکرد تيم بزرگسالان است.


وي در پاسخ به اين سؤال که در مورد انتخاب سرپرست نيز ابتدا اعلام شد کميته فني اين وظيفه را بر عهده دارد و به نظر مي‌رسد اين اتفاق در مورد بحث انتخاب مربي نيز در حال رخ دادن است گفت: کميته فني شرح وظايف مشخصي دارد. انتخاب سرپرست اصلاً در اختيارات ما نيست. معمولاً‌ در تمام دنيا مديرعامل چند نفر را به عنوان سرپرست به هيئت‌مديره معرفي مي‌کند و آنها در مورد اين مسئله تصميم مي‌گيرند. وظيفه سرپرست اصلاً در مسائل فني نيست که کميته فني بخواهد او را انتخاب کند.


عضو کميته فني پرسپوليس در ادامه در مورد تعطيلي ليگ و حضور 8بازيکن اين تيم در تيم ملي اظهار داشت: تعطيلي ليگ به نفع پرسپوليس تمام مي‌شود. بازيکنان ما زير فشار رواني سنگيني قرار داشتند و اين تعطيلي باعث مي‌شود کمي از آن شرايط دور شوند. فشار وحشتناکي روي تيم ما است، روي اين مسئله بايد کار و هرچه زودتر برطرف شود. بازيکناني که در پرسپوليس بازي مي‌کنند زير ذره‌بين هستند و با کوچکترين اشتباه مورد اعتراض تماشاگران قرار مي‌گيرند. بايد بازيکنان به خودباوري برسند و ترسي نداشته باشند.


وي در پايان با اشاره به زلزله آذربايجان شرقي گفت: اتفاق ناگواري بود. باشگاه پرسپوليس همان روزهاي ابتدايي کمک‌هاي اوليه‌اي را به آذربايجان ارسال کرد. وظيفه تمام ايراني‌ها و مخصوصاً ورزشکاران است که به کمک هموطنانمان بشتابند. ورزشکاران هميشه به پورياي ولي و تختي اقتدا دارند و بايد اين را در اين مواقع نشان دهند. اين روزها به دليل برخي اتفاقات اسم فوتباليست‌ها بد مطرح شده و اين اتفاق فرصتي است تا فوتباليست‌ها با حضور پررنگ خود بتوانند از زير فشار ايجاد شده خارج شوند. قرار است با تعدادي از دوستانم به مناطق زلزله‌زده سفر کنيم تا اگر کمکي از دستمان بربيايد انجام دهيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها