کد خبر: ۷۳۷۷۲
زمان انتشار: ۱۶:۳۰     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
مربي تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: مسئوليت من بسيار فراتر از آن چيزي است که ديده مي‌شود و نکته مهم برايم اين است که کي‌روش به حرف‌ها و نظريات من ايمان دارد.
آنتونيو سيموئز، مربي تيم ملي فوتبال ايران و بازيکن پيشين تيم ملي پرتغال و باشگاه بنفيکا ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: من در طول سال‌ها تجربه کاري‌ام در فوتبال اين را آموخته‌ام که گناه بزرگي است اگر ظرفيت‌هاي رسيدن به موفقيت را داشته باشيد اما از آنها استفاده نکنيد.

سيموئز که با سايت فدراسيون فوتبال گفتگو مي‌کرد درباره ارزيابي خود از اردوي مجارستان گفت: به نظر من اين اردو بسيار مثبت بود و براي نخستين بار اين حس را دارم که توانستيم گروهي از بهترين بازيکنان را با بهترين عملکرد در کنار هم داشته باشيم.


وي در ادامه افزود: البته در اين اردو چند بازيکن اصلي مانند تيموريان، جباري و شجاعي را به دلايل گوناگون در اختيار نداشتيم اما در ديگر بازيکنان به صورت کاملا مشهود مي‌بينم که در حال رسيدن به بالاترين سطح از آمادگي خود هستند و در مجموع، اردو را مثبت ارزيابي مي‌کنم.


اين مربي پرتغالي درباره نقش و وظيفه اصلي خود در کادر فني تيم ملي اظهار داشت: ابتدا اين را بگويم که اين يکي از خصوصيات اخلاقي من است که علاقه ندارم در محور توجه باشم، ضمن اينکه سابقه من پشت سرم قرار دارد و همه آن را مي‌دانند. اکنون هم با توجه به جايگاهم نيازي به نمايش کار خود نمي‌بينم.


سيموئز افزود: وظايف من در تيم ملي ايران کاملا مشخص و تعريف شده است اما بسياري از آنها به گونه‌اي نيست که بخواهيم آن را رسانه‌اي کنيم. نکته‌اي که در اين زمينه بسيار مهم است اين است که کي‌روش مي‌داند من چه مي‌کنم و عملکرد من براي ايشان کاملا روشن است.


وي خاطرنشان کرد: چيزي که من در آينده مي‌خواهم شاهد آن باشم موفقيت تيم ملي ايران به سرمربيگري کي‌روش است ضمن اينکه در زمان حاضر اولويت زندگي شخصي و حرفه‌اي من اين است که بتوانم دينم را نسبت به فوتبال ادا کنم و يار وفاداري براي جامعه فوتبال باشم.


مربي تيم ملي فوتبال کشورمان در توضيح اين نظر خود گفت: من از فوتبال خيلي چيزها بدست آورده‌ام و به نظرم اکنون زماني است که بتوانم دينم را نسبت به آن ادا کنم. خوشحالي دروني براي من زماني است که بتوانم بازدهي مثبتي داشته باشم و کي‌روش بتواند از افکار، تئوري‌ها و انديشه من استفاده کند.


وي افزود: من خيلي بيش از آن چيزي که مردم از بيرون مي‌بينند کار مي‌کنم و مسئوليت من بسيار فراتر از آن چيزي است که ديده مي‌شود و نکته مهم براي من اين است که کي‌روش به حرف‌ها و نظريات من ايمان دارد.


سيموئز درباره اينکه شرايط تيم ملي ايران را براي صعود به جام جهاني چگونه مي‌بيند، گفت: موفقيت و فاکتورهاي رسيدن به آن ترکيبي از موارد گوناگون است. داشتن استعدادهاي فراوان و بازيکنان خوب به تنهايي نمي‌تواند عامل موفقيت باشد.


وي خاطرنشان کرد: داشتن نظم و انضباط، داشتن آرزوهايي فراتر از آنچه تاکنون بدست آورده‌ايد، داشتن مربيان خوب، توانايي انجام تمرينات بين المللي و سطح بالا و همچنين آموختن و انجام مسائل جزيي مانند زمان خواب، تغذيه و روانشناسي بازيکنان و ... همگي دست بدست هم مي‌دهد تا شما با داشتن بازيکنان خوب به موفقيت برسيد.


اين مربي پرتغالي در پايان گفت: بنابراين نکته بسيار مهم اين است که همه بايد يکصدا و با يک تفکر واحد بتوانند فوتبال و تيم ملي را به جلو هدايت کنند و مردم نيز به اين ترتيب به پيش خواهند آمد. تنها صحبت کردن درباره اين مسايل کافي نيست بلکه بايد همه نشان دهيم که خواهان حمايت کامل از فوتبال به ويژه تيم ملي هستيم.


تيم ملي فوتبال کشورمان براي برپايي اردوي آماده سازي و برگزاري ديدار دوستانه با تونس راهي مجارستان شده است. اين تيم  ساعت 21 امشب با تونس بازي مي‌کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها