کد خبر: ۷۳۷۴۹
زمان انتشار: ۱۶:۰۵     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
رئيس کميته فوتسال گفت: تقاضاي ويزاي مربي اسپانيايي تيم ملي را داده‌ايم و در صورت آماده شدن او به ايران خواهد آمد.
 عباس ترابيان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد اينکه امسال ليگ نامي ندارد يادآور شد: قصد داشتيم يک اسپانسر براي ليگ بگيريم و با يک شرکت صحبت هم کرديم، اما کالايي که آن شرکت قصد داشت مطرح کند زيبنده فوتسال کشور نبود و همين امر باعث شد فعلا صرف نظر کنيم تا مورد ديگري پيش بيايد.

رئيس کميته فوتسال در خصوص صحبت‌هاي علي صانعي، سرمربي تيم ملي مبني براينکه شمسايي جايي در تيم ملي ندارد، تصريح کرد: هنوز ليستي را سرمربي اعلام نکرده است. به نظرم مطرح کردن اين مسائل هم‌اکنون زود است. اما آنچه که طبيعي است اين است که بازيکني که بيرون مانده و تمرين نکرده نمي‌تواند به تيم ملي دعوت شود. البته دخالتي در اين موارد ندارم و اين مسائل به سرمربي تيم ملي بازمي‌گردد. اصول کار اين است که بايد بازيکناني که در آمادگي و تمرين هستند دعوت شوند.


وي با اشاره به مسئولان استان يزد مبني بر ميزباني مسابقات دوستانه خاطرنشان کرد: با وجود اينکه يزد همکاري خوبي در گذشته با ما داشت، اما هم اکنون با توجه به تعويض رئيس هيئت اين استان يک تزلزل در تصميم‌گيري ديده مي‌شود.


وي افزود: قرار بود تمام درآمد بليت فروشي و حتي اسپانسر هم براي آنها باشد، اما باز ديديدم جواب سربالا مي‌دهند و اعلام کردند اگر پول مي دهيد ما مسابقات را برگزار مي‌کنيم. اين حرف چه معنايي دارد؟ فکر کردند جا نداريم و به التماس افتاديم؟ بيشتر دلم براي مردم يزد مي‌سوزد. مردم پرشوري دارد. اي کاش اين کار را نمي‌کردند. تا اطلاع ثانوي در يزد بازي نمي‌کنيم و بازي‌ها را در اصفهان يا تهران انجام خواهيم داد.


ترابيان با اشاره به درخواست استراليا براي برگزاري بازي دوستانه گفت: مسئولان استراليا ايميلي زده‌اند و درخواست بازي دوستانه داشته‌اند. در صورتي که اين بازي در ايران باشد ما آن را قبول مي‌کنيم. همچنين اين ديدار بايد قبل از بازي با اوکراين باشد تا آمادگي کافي براي ديدار دوستانه با اوکراين داشته باشيم. 


رئيس کميته فوتسال درباره حضور مربي اسپانيايي در ايران عنوان کرد: ما تقاضاي ويزاي او را داده‌ايم. يک سري مشکلات و تعهداتي دارد که به علت تعطيلي برخي کشورها در ماه آگوست نمي تواند هم اکنون آنها را برطرف کند.


وي در پاسخ به اين سوال که با اين شرايط حضور او يک ماه ديگر به طول خواهد انجاميد گفت: اين گونه نيست. او اگر مي‌خواهد به ايران بيايد بايد هر چه زودتر اين کار را انجام دهد. تقاضاي ويزاي او را کرده‌ايم و به محض آماده شدن به ايران خواهد آمد.


ترابيان از ذکر نام او امتناع کرد و گفت: زماني که قرارداد او در ايران امضا شود اسم وي را خواهيم گفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها