کد خبر: ۷۳۷۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
مسوول امور خیریه موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر از ارسال سه کامیون شامل اقلام غذایی، لوازم ضروری و مورد نیاز برای حادثه دیدگان زلزله آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر، محمدرضا یوسفی مسوول امور خیریه این موسسه با اعلام این خبر گفت: متاسفانه در ایام لیالی قدر شاهد زلزله ناراحت کننده در آذربایجان شرقی بودیم که دل همه ایرانیان را به درد آورده است.

یوسفی با اشاره به این که موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به حکم وظیفه انسانی همیشه در کمک به نیازمندان  پیشگام بوده، گفت: بر اساس دستور مدیرعامل محترم موسسه روز گذشته مواد ضروری مورد نیاز زلزله زدگان شامل پتو، خرما، تن ماهی، کنسرو، آب، کیک، بیسکویت و نان به ارزش دویست میلیون ریال به مناطق آسیب دیده ارسال شد.

وی افزود: این اقلام توسط دو خودروی نیسان و یک خودروی خاور به مناطق زلزله زده ارسال گردید.

یوسفی افزود: موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر این ضایعه بزرگ را به خانواده بازماندگان و مردم شریف ایران تسلیت گفته و آمادگی خود را مبنی بر کمکهای دیگر به این عزیزان اعلام می دارد.

مسوول امور خیریه موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر با اشاره به نیاز آسیب دیدگان از زلزله به خون گفت: در این راستا همکاران ما در موسسه جوانان خیّر به صورت خودجوش به پایگاه انتقال خون به منظور اهدای خون مراجعه نموده اند تا بدین وسیله یاور مجروحین سانحه دیده باشند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها