کد خبر: ۷۳۵۶۴
زمان انتشار: ۱۷:۵۸     ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
آزادکار وزن 84 کيلوگرم تيم ملي کشتي کشورمان در کاروان المپيک و دارنده نشان برنز اين بازي ها پس از بازگشت به قزوين زادگاه خود، در ميان استقبال گرم همشهريان خود گفت: ديدن اين استقبال از کسب مدال المپيک، برايم هزار بار خوشحال کننده تر است.
''احسان لشگري'' روز سه شنبه در ميان جمع زيادي از مردم ورزش دوست قزوين که براي استقبال و تبريک به وي گردهم آمده بودند، افزود: گرفتن مدال در المپيک براي کشورم بسيار با ارزش بود، اما ابراز احساسات پاک مردم قزوين، بسيار برايم شگفت انگيز است.

وي در ادامه اظهارکرد: از همه مردم که براي موفقيتم در رقابت هاي المپيک دست به دعا برداشتند، قدرداني مي کنم.

اين کشتي گير شايسته قزويني همچنين از استاندار قزوين، شهردار، مديرکل ورزش و جوانان و ساير مسووليني که از وي پيش از اعزام به المپيک حمايت کردند نيز قدرداني کرد و گفت: از مسووليني که باعث دلگرمي ام براي حضور در لندن شدند، سپاسگزارم.

دارنده مدال برنز المپيک لندن با قدرداني از زحمات خانواده خود، همچنين از تلاش و حمايت اهالي رسانه تشکر کرد.

استاندار قزوين نيز با تبريک کسب نشان برنز احسان لشگري گفت: کسب اين افتخار، محصول کار، تلاش و برنامه ريزي طولاني مدت اين ورزشکار بوده است.

''احمد عجم'' روز سه شنبه در آيين استقبال از احسان لشگري افزود: لشگري در رقابت هاي المپيک لندن خيلي خوب و متعصبانه با حريفان خود مبارزه کرد و با کسب مدال در اين رويداد ورزشي بزرگ، براي مردم کشورمان و قزوين افتخارآفريني کرد.

وي با اشاره به اينکه قزوين ظرفيت کسب افتخارات ورزشي را بخوبي دارا مي باشد، ادامه داد: کسب مدال برنز المپيک از سوي لشگري، کشتي گير شايسته قزويني اين مهم را اثبات کرد.

استاندار قزوين اظهار کرد: لشگري با کسب اين موفقيت ياد و خاطره عظمت و افتخاري را که نيم قرن پيش محمد يعقوبي از قزوين در المپيک از خود به ثبت رساند، زنده کرد.

عجم، همچنين از استقبال پرشور و به يادماندني مردم ورزشدوست قزوين از احسان لشگري قدرداني کرد و گفت: بايد از اقدام خودجوش مردم قزوين در تجليل از جوان برومند و افتخارآفرين شهر خود تشکر کرد.

وي با اشاره به اينکه لشگري به عنوان يکي از نمايندگان جوانان ميهن اسلامي کار خود را به شايستگي انجام داد، اظهار کرد: جوانان کشورمان توانايي شکوفاسازي خلاقيت ها و استعدادهاي خود را دارند و اين مهم در استان قزوين به دفعات اتفاق افتاده است.

استاندار قزوين در پايان با تبريک به خانواده، مربيان، جامعه ورزش و مردم استان بابت افتخارآفريني لشگري، اظهار اميدواري کرد، اين کشتي گير شايسته همچنان رسم پهلواني را حفظ کرده و به مسير خود در راه قهرماني و کسب افتخار براي کشورمان ادامه دهد.

احسان لشگري، دارنده مدال برنز رقابت هاي کشتي آزاد المپيک 2012، امروز در ميان استقبال گرم، پرشور و گسترده مردم ورزش‌دوست قزوين به زادگاه خود بازگشت.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها