کد خبر: ۷۲۹۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۲۲ مرداد ۱۳۹۱
ما هنوز بازی نکرده‌ایم که بتوانیم بازی قوچان‌نژاد را ببینیم ولی من معتقدم او فوتبالیست خوبی است که می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

مهرداد پولادی، مدافع چپ‌پای تیم ملی شرایط فعلی ملی‌پوشان را مناسب توصیف کرده و معتقد است که در اردوی مجارستان همه چیز خوب است.

پولادی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل، حرف‌هایش را در مورد اردوی مجارستان این‌گونه آغاز می‌کند: «فکر می‌کنم در فرصت مناسبی این اردو برگزار شد و هر از چند گاهی باید دور هم جمع شویم تا کی‌روش از آخرین وضعیت شاگردانش مطلع باشد. اردوی خوبی در مجارستان داریم و امکانات خوبی هم در اختیار ما است و مشکل خاصی هم وجود ندارد.»

اردوی تیم ملی در مجارستان یک میهمان تازه هم دارد و او کسی نیست جز رضا قوچان‌نژاد، بازیکن دورگه‌ای که کی‌روش او را به تیم ملی دعوت کرد. از پولادی در خصوص وضعیت این بازیکن سئوال می‌کنیم که این‌گونه جواب می‌دهد: «ما هنوز بازی نکرده‌ایم که بتوانیم بازی قوچان‌نژاد را ببینیم ولی من معتقدم او فوتبالیست خوبی است که می‌تواند به تیم ملی کمک کند.»

پولادی در پاسخ به این سئوال که فکر می‌کنی کی‌روش در بازی‌های آینده از تو در چه پستی استفاده کند: «برای من فرقی ندارد، هر جا کی‌روش صلاح بداند بازی می‌کنم ولی بارها گفته‌ام که در پست دفاع چپ راحت هستم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها