کد خبر: ۷۲۹۳۷
زمان انتشار: ۲۳:۵۷     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
گزارش‌های خبری تاکید می‌کنند که نیروهای ارتش سوریه در نقاط مختلف این کشور موفق شدند، حملات گروهک‌های تروریستی را دفع کنند و شماری از آنها را کشته و شمار دیگری را مجروح کنند.

فارس، منابع آگاه نام برخی از تروریست‌های مسلح در منطقه السکری را اعلام کردند:

- عزو الزمار، در حال مصاحبه با شبکه اورینت مشاهده شده است

- عبدالحمید و فرزندانش مالک استخر الشهباء

- ابو حمدو الحطبه و فرزندش

- اعضای خاندان الجاسم و هلال و ایوب

- محمد بستانی معروف به مراد علم دار

اما مقرهای این تروریست‌ها مسجد فاطمة عقیل در نزدیکی بیمارستان، مدرسة الثورة،‌ درمانگاه السکری، مدرسة زکی جمعة، مدرسة نزدیک ایستگاه الانصاری اعلام شده است.

از سوی دیگر ارتش سوریه موفق شد، برخی از شهرک‌ها از جمله القلعة و صلاح الدین و الفردوس را به طور کامل پاکسازی کنند. همچنین گزارش شده که تروریست‌های مسلح در حال فرار از منطقه صلاح الدین به منطقه سیف الدوله و و منطقه السکری و المشهد و العامریة هستند.

اما منطقه الکرة الارضیة و معرتینه به اضافه برخی مناطق و کوی‌های القلعة به طور کامل پاکسازی شدند.

همچنین گزارش شده که "احمد زیدان"، خبرنگار الجزیره در بوستان‌های القصر مشاهده شده و به نظر می‌رسد، از ناحیه شانه مجروح شده است.

اما ارتش سوریه گروهک‌های تروریستی را که تلاش داشتند، به آنها در منطقه الفیض در شهر حلب حمله کنند، تحت پیگرد قرار دهند و به آنها خسارات سنگینی را وارد کنند و شماری از آنها را کشته و شمار دیگری را مجروح کنند و شمار دیگری از آنها را در منطقه الجمیلیه که در حال فرار بودند، تحت پیگرد قرار داده و دستگیر کنند.

غیر از آن یگان‌های دیگری از ارتش سوریه موفق شد،‌ گروهک‌های تروریستی مسلحی را تحت پیگرد قرار دهد که اقدام به قتل و کشتار و ایجاد رعب و وحشت در منطقه الاذاعة و سیف الدولة در شهر حلب می‌کردند و خسارات سنگینی را به آنها وارد کردند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه موفق شد،‌ مانع حمله گروه‌ک‌های تروریستی مسلح مستقر در نزدیکی مدرسه "محمد قصار" در منطقه الشهدا شود و ده‌ها نفر از افراد این گروهک‌ها را به قتل رسانده یا مجروح و مابقی را وادار به فرار کنند.

همچنین یگان‌های دیگری از ارتش سوریه موفق شدند، حملات یکی از گروهک‌های تروریستی را دفع کنند که تلاش داشتند، به فرودگاه بین المللی حلب حمله کنند و شمار زیادی از آنها را به قتل رساند، از سوی دیگر اهالی منطقه "المعادی" بامداد امروز به مقابله با گروهک‌ تروریستی به بپردازند که تلاش داشت بر این منطقه مسلط شده و کنترل آن را به دست گیرد.

از سوی دیگر یگان‌های دیگری از ارتش سوریه با یک گروهک تروریستی دیگر درگیر شدند که اقدام به غارت و چپاول و کشتار شهروندان سوری و بمبگذاری در برخی از ساختمان‌های عمومی در نزدیکی پل النیرب که در اثر درگیری پیش آمده تمام اعضای این گروهک کشته و مجروح شدند.

همچنین مقامات مسئول در ارتش سوریه اعلام کردند که نیروهای ارتش این کشور موفق شدند، اعضای یک گروهک تروریستی را دستگیر کنند که لباس‌های زنانه به تن کرده و تلاش داشت به منطقه صلاح الدین نفوذ و در ساختمان‌های آن بمبگذاری کند.

از سوی دیگر تروریست‌های مسلح با آرپی‌جی منطقه القصب را هدف قرار دادند که به قلمرو اسقف ارتدوکس‌های ارمنی سوریه خساراتی وارد آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها